به وبلاگ کسب درامد از اینترنت خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
فهرست مطالب وبلاگ
پروفایل
موضوعات
سیستمهای همکاری در فروش
فروتل
آراد مارکت
البرز سل
ایران مارکت سنتر
نصف نصف
مسبی
تازگی
ایران امیر
حجره
پایگان
مقالات
مقالات
اموزش طراحی سایت و وبلاگ
اموزش تبلیغات
اموزش بازاریابی
اموزش ایمیل مارکتینگ
معرفی کتاب
مدیریت زمان
بهبود شخصی
فروشگاههای جالب
فروشگاه فروتل
سایر سیتمهای همکاری
پارسیس
اسیا پارس
ایران همکار
بانک شارژ
ایران سلر
محصولات اموزشی
محصولات اموزشی کسب درامد
سی دی ( cd) و دی وی دی (dvd)
بسته اموزشی
سی دی cn3- cn4- cn8-cn9
اضافات

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 30
بازدید کل : 20368
تعداد مطالب : 79
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


تماس با ما
آخرین مطالب
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com

تبلیغات

آموزش كسب درآمد از اینترنت در 3 روز

آموزش كسب درآمد از اینترنت در 3 روز


 

رویای كسب درآمد از اینترنت و داشتن درآمد اینترنتی، هر روز دست یافتنی تر می شود. در این قسمت از سایت می خواهیم فرا بگیریم چطور ظرف مدت 3 روز، بله درست است: فقط 3 روز، كسب و كار اینترنتی خود را شروع كنیم. كسب و كاری كه تنها وظیفه ما در آن تبلیغ كردن است و سایر كارها مانند بسته بندی، ارسال و تسویه حساب با مشتری بر عهده فروشندگان شركت است. هفته ای یك بار هم با ما تسویه حساب خواهد شد!!


 

راه اندازی فروشگاه اینترنتی با سیستم خرید پستی و پرداخت در زمان تحویل تنها با 15000 تومان!!! بدون نیاز به محصول از سوی شما.


بله درست است؛ میتوانید تنها با 15000 تومان صاحب فروشگاه اینترنتی با چیزی بالغ بر 100،000 نوع محصول مختلف شوید.


 

چه كار باید بكنم؟ در این روش كسب درآمد اینترنتی، ما به عنوان همكار سیستم همكاری در فروش ایران ماركت سنتر، محصولات آن را در سطح اینترنت به فروش رسانده و شركت پس از ارسال سفارش مشتری و تسویه حساب با او، هفته ای یك بار هم با ما تسویه حساب خواهد كرد.


 

چگونه این كار را انجام دهم؟ برای راه اندازی این فروشگاه اینترنتی خارق العاده كه با سرویس خرید پستی و پرداخت در زمان تحویل در اختیار شما قرار میگیرد، باید مراحل زیر را طی كنید كه مجموعاً چیزی حدود 3 روز زمان می برد تا فروشگاه آنلاینی با 100،000 محصول مختلف داشته باشید:


 

اگر قصد جدی دارید زودتر دامین خود را تهیه کنید چون هر لحظه ممکن است به علت ترافیک بالای پهنای باند ایران مارکت دیگر پارک دامین جدیدی قبول نکند. این فقط یک احتمال است.


 

در صورت بروز مشکل در هر یک از مراحل در بخش نظرات یا تماس با ما مشکل خود را مطرح کنید.


 

1- ابتدا قبل از هر کاری باید در این سیستم ثبت نام کنید. شماره حساب باید به نام خودتان باشد. اگر حساب سیبا بانک ملی  ندارید، میتوانید بعد از افتتاح حساب، شماره حسابتان را در پنلتان وارد نمایید.

جهت ثبت نام روی تصویر زیر کلیک کنید

 


 

2- بعد از اتمام عضویت شما باید یک دامین تهیه کنید. شرکت های مختلفی خدمات ثبت دامین انجام می دهند در زیر به طور نمونه اسامی سه شرکت معتبر به شما پیشنهاد میشود. قیمت دامین ها نهایتا تا 3 هزار تومان در شرکت ها مختلف با هم تفاوت دارد.

www.iranhost.com  ایران هاست
www.parsdata.com پارس دتا
www.karait.com فراکارانت


◦دامنه (دومین): همان آدرسی است كه با تایپ آن در نوار آدرس مرورگرتان، سایتتان باز خواهد شد. مثلاً با تایپ itdaramad.loxblog.comهمین وبلاگ باز میشود. یعنی در عبارت www.itdaramad.loxblog.comنامitdaramadو پسوند com. خواهد بود.


◦نكاتی پیرامون انتخاب نام دامنه: 1. كوتاه باشد. 2. به خاطر سپرن آن آسان باشد. 3. بهتر است از نام های مشابه سایتهای بزرگ استفاده نشود چرا كه باعث گیج شدن بازدید كننده می شود و به خاطر سپاری آن را دشوار می كند.


در مسیر ثبت دامنه در سایر ثبت كننده های دومین، DNS های دامنه را روی موارد زیر تنظیم كنید

ns1.shoperpost.com

ns2.shoperpost.com

 


 

3- پس از اتمام ثبت دامنه وارد بخش كاربری خود در سایت iranmc.net) شوید (از طریق وارد كردن ایمیل و رمز عبور خود در كادر سوم سمت چپ در سایت iranmc.net)

اگر هنوز ثبت نام نکرده اید اینجا کلیک کنید

 

 سپس به بخش تنظیمات بروید (از طریق منوی بالای صفحه بخش كاربری خود)

روی قسمت "پارك دامین تبلیغاتی" كلیك كنید.

در پایین صفحه درون كادر، نام دومین خود به همراه پسوند را نوشته و كلید ثبت را كلیك كنید.


 

4- ثبت دامنه به نام شما و پارك شدن آن حدود 2 تا 3 روز زمان می برد. بعد از این مدت، شما سایتی خواهید داشت كه در آن حدود 100،000 نوع محصول مختلف برای فروش وجود دارد. از اینجا به بعد فقط باید تبلیغ كنید. فقط این سایت را تبلیغ كنید و كسب درآمد نمایید.

محتویات سایت شما دقیقا مانند این سایت IranianKala.comنمایش داده میشود و هر خریدی از سایت شما انجام شود آن سفارش در پنل بازاریابی شما ثبت میشود و پورسانت آن به شما تعلق میگیرد.

در این سایت محصولات متنوعی با پورسانت هایی تا 85 درصد از قیمت کل کالا تعریف شده است که اگر خریدار از طریق تبیلغات شما یکی از این محصولات را خریداری نماید، پورسانت مربوطه به حساب شما منظور می شود. پورسانت برخی از محصولات به حدی بالا است که تقریبا بیش از 90 درصد از سود فروش، برای تبلیغ کننده منظور شده است.
تعیین پورسانت بالا به دلیل رقابتی است که بین فروشندگان در این سیستم وجود دارد. بنابراین در این سیستم، بیشترین سود نصیب تبلیغ کنندگان می شود.( کالاهای با پورسانت بیشتر جهت رویت بهتر در ردیف های بالاتر قرار میگیرند)


در صورت بروز مشکل در هر یک از مراحل در بخش نظرات یا تماس با ما مشکل خود را مطرح کنید.


 

چطور تبلیغ كنم؟

راههای بیشماری برای تبلیغ سایت و محصولات خود دارید كه در ادامه چند نمونه آن را ذكر می كنم:

1.تبلیغ از طریق سایت یا وبلاگی دیگر: منظورم این است كه تبلیغات را از طریق سایت دیگری كه متعلق به خود شماست، انجام دهید.. یعنی سایتی در زمینه دلخواهتان با مطالب باارزش و اصلی. با این حساب می توانید بازدیدكنندگان را به سایت خود جذب كنید. حالا دو راه پیش پای شما قرار دارد: یكی اینكه سایت فروشگاهی خود را از طریق لینك و بنرهای مختلف تبلیغ كنید و دیگر اینكه محصولات مرتبط با موضوع سایت دوم خود را از سایت فروشگاهیتان برگزیده و لینك آنها را در میان مطالب قرار دهید. البته پیشنهاد میكنم از هر دو این روشها به صورت تؤامان استفاده كنید یعنی از راه سوم!


2.تبلیغات در سایتهای دیگران: می توانید بنر یا لینك خود را در سایتهای دیگر قرار دهید. شاید مجبور شوید برای این كار پول پرداخت كنید. (هرگز از روش لینك كردن مثلثی استفاده نكنید.) البته می توانید به جای پول، مقاله ای درباره موضوع سایت مورد نظرتان بنویسید و آن را به شرط درج لینكتان در میانه اش، به مدیر سایت بدهید.


3.تبلیغات در سایتهای پرداخت در برابر كلیك: این هم روش مناسبی به نظر می آید هرچند كه هزینه بر است. نمونه های فارسی این سایتها هم وجود دارند و البته نمونه های غیرفارسی. (در مورد نمونه های انگلیسی دقت داشته باشید كه محدوده جغرافیایی برای آگهی خود را ایران انتخاب كنید تا تنها بازدیدكنندگان ایرانی بتوانند آگهی شما را ببینند.)


4.تبلیغات گوگل ادوردز: شاید كه نه، مطمئناً یكی از بهترین انتخابهاست. در این سرویس تبلیغاتی گوگل، می توانید انتخاب كنید كه تبلیغ شما برای جستجوی چه كلمات كلیدی  و چه ip هایی (یعنی چه كشورهایی) نمایش داده شود. در این حالت وقتی كاربر كلمه ای خاص را جستجو می كند، آگهی هایی كه آن كلمه را برگزیده باشند، در كنار یا بالای صفحات نتایج جستجو (SERPs) نمایش داده خواهند شد. این كار را شركتهای بسیاری برای شما انجام می دهند كه می توانید از طریق جستجو در گوگل، آنها را بیابید.
در صورت داشتن هرگونه سئوال، از بخش تماس با ما استفاده كنید.


5.جوامع مجازی و فروم ها: در جوامع مجازی با افراد آشنا شوید و سایت خود را به آنها معرفی كنید. دقت كنید معرفی باید در زمان مناسب صورت گیرد نه به محض آشنایی!
همچنین در فروم ها می توانید در بحثهایی كه دوست دارید شركت كنید، همچنین در بحثهایی كه محصولی در فروشگاه درباره آن وجود دارد، سپس لینك صفحه محصول را (با رعایت قوانین فروم) ارائه دهید. البته می توانید (باز هم با رعایت قوانین فروم) آدرس سایت خود را در امپایتان در فروم ها قرار دهید. دو تا از معروف ترین فروم ها
عبارتند از:

◦فروم پرشین تولز
◦فروم مجید آنلاین

6.ایمیل ماركتینگ: ارسال ایمیلهای تبلیغاتی؛ البته به هیچ وجه منظور من ارسال اسپم نیست. ایمیل ماركتینگ یعنی ارسال ایمیل تبلیغاتی برای افرادی كه تمایل خود را به دریافت چنین ایمیلهایی اعلام كرده اند. مثلاً افرادی كه در خبرنامه یكی از سایتهای شما عضو شده اند، می توانند گزینه مناسبی برای دریافت ایمیلهای تبلیغاتی شما باشند. دقت داشته باشید كه ارسال ایمیلهای تبلیغاتی ناخواسته فقط باعث آزار دریافت كننده شده و می تواند زمینه نارضایتی وی از سایت شما را فراهم سازد. پس به سراغ شركتهای مدعی ایمیل ماركتینگ و نرم افزارهای جمع آوری ایمیل نروید.


7.تبلیغات سنتی: چه روشهایی به ذهنتان می رسد؟ حتماً تبلیغات تلویزیونی وسط دو نیمه فینال جام باشگاههای اروپا!! نه بابا، این همه ولخرجی اصلاً لزومی نداره! یا حداقل برای شروع نیازی به این همه ولخرجی ندارید! با روشهای معمولی مثل چاپ و توزیع تراكت میتونید شروع كنید. البته این كار را بهتر است از مناطقی كه می دانید بیشتر از كامپیوتر و اینترنت استفاده می كنند، شروع كنید. در این تراكتها می توانید كل محصولات فروشگاه یا دسته ای از آنها را معرفی كنید یا حتی یكی از محصولات را.
برای خود كارت ویزیت طراحی كنید و آن را به افراد بدهید. كارت ویزیتتان باید حاوی آدرس سایتتان باشد.
پوستر طراحی كنید و آن را در كافی نت ها، فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی، فروشگاههای كامپیوتر و كلاً اماكن مرتبط با محصولات سایت نصب كنید.
هدایای تبلیغاتی مثل خودكار، سررسید، دفترچه تلفن و ... هم انتخابهای جالبی به شمار می روند.
ارزانترین وسیله ی پركاربرد در بین كاربران كامپیوتر چیست؟ پد موس. همان صفحاتی كه زیر موس خود قرار می دهید تا راحت تر كار كند و ضربه نخورد. می توانید روی آنها تبلیغ كرده و به رایگان به كاربران كامپیوتر بدهید.
آگهی در مطبوعات فراموش نشود، مثلاً در روزنامه یا پیكهای تبلیغاتی محلی  و ... .
سی دی كاتالوگ. طراحی و توزیع سی دی های تبلیغاتی هم یكی دیگر از راههای مؤثر است. البته CD، چون می توان در آن لینك به سایت هم قرار داد، می تواند یكی از مؤثرترین ابزارهای تبلیغاتی باشد.


در صورت بروز مشکل در هر یک از مراحل در بخش نظرات یا تماس با ما مشکل خود را مطرح کنید.



چقدر زمان لازم دارد؟

همانطور كه حتماً تا اینجا متوجه شدید، كاری كه قرار است انجام دهیم، نیازی به تخصیص زمان زیاد ندارد كه با حداقل زمان هم می توان آن را انجام داد و نتیجه ی قابل قبولی گرفت. در این كسب و كار اینترنتی و كلاً راههای كسب درآمد از اینترنت، آنچه كه تضمین كننده موفقیت است روش است نه كار سخت و زیاد. البته همیشه به كار بردن بهترین روشها، به معنی موفقیت نیست كه باید این روشها را به بهترین شكل پیاده سازی كرد.

پس سعی كنید تا می توانید روشهای مختلف را فرا گرفته و تمركز خود را بر اجرای صحیح این روشها بگذارید. مطمئن باشید با روزی دو تا سه ساعت هم می توانید پول درآورید. پس كاملاً واضح است كه می توانید این كار را در ساعات خالی و اوقات قراغتتان و به عنوان شغل دوم انجام دهید آن هم بدون نیاز به هیچ سرمایه خاصی. یك كار پاره وقت استثنایی برای عزیزانی كه به دنبال كار پاره وقت و كار در منزل هستند.


چقدر می توانم پول درآورم؟

مسلماً همه در قبال زمان و انرژی كه به یك كار اختصاص می دهیم، انتظار درآمد داریم. این كار اینترنتی هم از این گزینه مستثنی نیست. وقتی می گذاریم و كارهایی برای تبلیغ سایت فروشگاهی خود و محصولات مختلف آن انجام می دهیم. اما پاسخ این سئوال اساسی كه در قبال انجام این كارها، باید انتظار چه مقدار درآمد داشته باشیم: مسلماً در هیچ كسب و كار و بیزینسی نمی توان گفت كه قطعاً در پایان هر ماه، مقداری خاص مثلاً 700 هزار تومان، درآمد خواهیم داشت اما همواره می توان متوسط درآمدی ارائه كرد. اینجا و در كسب و كار همكاری در فروش از طریق فروشگاه اینترنتی آماده خود، می توان متوسط درآمدی 200 تا 500 هزار تومانی در صورت انجام صحیح روشها انتظار داشت. با توجه به تنوع بالای محصولات، نیز استفاده از روشهای تبلیغاتی مؤثر كه در بالا ذكر شد؛ رسیدن به چنین درآمدی و حتی درآمدهای بالاتر به هیچ وجه عجیب نیست.


 

چنانچه بتوانید رتبه گوگل دامین خود را به 4 یا بیشتر برسانید درآمد بسیار فراتر از انتظارتان نصیبتان میشود.


 


 مزایای كسب و كار اینترنتی


  بیزینسی برای هفت روز هفته و به صورت 24 ساعته.
 سرمایه مورد نیاز بسیار پایین و در حد صفر یعنی بیزینس بدون سرمایه!
 بازاری به گستردگی ایران...
 امنیت شغلی بسیار بالا.
 فرصت درآمدزایی برابر برای خانمها و آقایان (درآمد در برابر كار نه در برابر خانم یا آقا بودن).
 ساعات كاری كاملاً در اختیار خودتان است!
 اگر امروز نتوانستید به خاطر مریضی كار كنید، درآمدتان قطع نخواهد شد!
 محل كارتان از همه جا قابل دسترس است؛ هرجا كه اینترنت باشد!
 در كسب و كارهای اینترنتی، بخش اعظم كار توسط سیستم انجام می شود و كار شما ایده دادن است!
 نگهداری سالیانه این بیزینس هزینه ای بسیار پایین در حد 15هزار تومان دارد!
 بسیاری از روشهای تبلیغات شما، رایگان هستند!


 

شما میتوانید پس از عضویت ایمیل خود را در بخش نظرات همین مطلب به صورت خصوصی ثبت کنید تا انواع راهنمایی ها و کتب آموزشی در رابطه با افزایش بازدهی کارتان(کسب درآمد) برای شما ارسال شود.


در صورت بروز مشکل در هر یک از مراحل در بخش نظرات یا تماس با ما مشکل خود را مطرح کنید.


 

تا میتوانیدآدرس خود را همه جا تبلیغ کنید و منتظر ثبت سفارش ها باشید و با بالا رفتن رتبه گوگل دامین شما سیل مشتری ها از جستجوگر گوگل راهی سایتتان میشود.


 موفق باشید

بهترین و جدید ترین محصولات آموزشی کسب درامد میلیونی از اینترنت جدیدترین و معتبرترین محصولات آموزشی کسب درامد میلونی با فروتل
[+] نوشته شده توسط محمد در دو شنبه 22 / 4 / 1387برچسب:آموزش رازهای تبلیغات رایگان در یاهو و گوگل , یاهو و گوگل ,شغل پردرآمد,آموزش,سی دی اموزشی,,همکاری در فروش, پورسانت بالا, بازاریابی, ایران مارکت, عضویت در ایران مارکت, بهترین سایت کسب درآمد, کسب درآمد از ایران مارکت, آموزش کسب درامد, بالاترین پورسانت بازاریابی, فروشگاه مجازی, کار بدون سرمایه, فروش اینترنتی, درآمد اینترنتی, بهترین راه پول درآوردن, خرید فروشگاه, كسب درآمد از اینترنت در 3 روز, آموزش بازاریابی, آموزش کار در منزل, ,کسب درامد,شغل خانگی,کسب درامد در منزل,آموزش رازهای تبلیغات رایگان در یاهو و گوگل, در ساعت 17:7 | |
کارگاه عملي آموزشی کسب درآمد از اینترنت
 
 
محصولات دسته خدمات و  زیر دسته اشتغال
(به همراه مشاوره از طریق ایمیل توسط خودم)

1-همراه با هدیه (پکیج نرم افزارهای کاربردی و سمینار مدریت و موفقیت)

2-تکرار و تمرین انواع روشهای
کسب درآمد از اینترنت به صورت گام به گام و برنامه ریزی شده

3-آموزش و تمرین بیش از ۲۵ روش کسب درآمد از اینترنت و ۱۸ روش کار در بازار سنتی

4-و برنامه گام به گام ۱۵ روزه برای کسب درآمد از اینترنت


شامل ۲ سی دی اورجینال

 


محتویات سی دی اول :

آموزش کسب درآمد اینترنتی از طریق سایتهای موزیک ، دانلود ، نیازمندی ، وبمستر ، وبلاگ ، ایمیل ، مسنجر ، سایتهای شخصی ، فروشگاه ۱۰۰% رایگان ، گروپهای یاهو ، گروپهای گوگل ، ایمیل مارکتینگ , سایتهای معروف , انجمن , گوگل , کسب درآمد از طریق تبلیغات , روشهای کسب درآمد در منزل و غیروووو


محتویات سی دی دوم :

آموزش کسب درآمد از بازار سنتی با ۱۸ روش مختلف , با امکان کار حتی در منزل (۶۰ % روشها را می توان در منزل نیز انجام داد)

۱۰۰% اورجینال

 


آیا شما نیز به دنبال راهی برای کسب درامد از اینترنت هستید ؟
آیا دوست دارید هم در اینترنت بچرخید و هم درآمد کسب کنید ؟
آیا می دانید ۹۰% افرادی که از اینترنت درآمد کسب می کنند زیر ۳۰ سال سن دارند؟

همین که در حال مطالعه و بازدید از این سایت هستید خود نشان دهنده این است که به دنبال راهی برای کسب درامد از اینترنت هستید. شما تا حدودی به اهمیت اینترنت در پولسازی پی برده اید . بنابراین شما اینجایید تا یک شغل آنلاین و یا نیمه آنلاین برای خود پیدا کنید . شما اینجایید چون می دانید که راهی برای کار در اینترنت و کسب درآمد از آن وجود دارد . فقط نمی دانید که چگونه باید آنرا انجام دهید .

آیا درباره تجارت اینترنتی از آشنایان خود چیزهایی شنیده اید ؟ و کنجکاو هستید که بیشتر در مورد آن بدانید؟

آیا بعد از جستجو در اینترنت و دیدن سایتها و روشهای مختلف کسب درآمد سردرگم شده اید و نمی دانید از کجا و چه طور شروع کنید؟

آیا قبلا روشی را برای کسب درآمد از اینترنت امتحان کرده اید و نتیجه ای نگرفته اید؟

آیا دوست دارید که در یک کارگاه واقعی کسب درآمد از اینترنت شرکت کنید تا با روشهای واقعی و پولساز اینترنتی آشنا شوید ؟

آیا دوست دارید در یک کارگاه واقعی کسب درآمد از اینترنت شرکت نموده و با روشهای واقعی و پولساز اینترنتی آشنا شوید؟



پولدار شدن از اینترنت برای شما چقدر ارزش دارد؟

آیا اینقدر ارزش دارد که یکبار امتحان کنید تا درآمد برسید ؟

 



در سی دی شماره یک این مجموعه با بیش از ۲۵ روش کار و کسب درآمد از اینترنت آشنا می شوید که درآمد هر کدام از آنها به تنهایی بیش از ۳۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومان در ماه است . این روشها به خوبی به شما آموزش داده شده و با شما تمرین می گردد تا در آنها حرفه ای شوید . ضمنا روشهای افزایش درآمد نیز برای هر مرحله ذکر گردیده است .

این را بدانید که اینترنت نیز فضایی است مانند بازار سنتی که هر روز با آن سر و کار داریم . بنابراین برای کسب درامد از اینترنت فقط کافیست که نیازهای حاکم بر فضای اینترنت را بشناسید و بدانید چگونه هر روشی می تواند برای شما درآمد زا باشد . بنابراین در سی دی شماره یک این مجموعه سعی گردیده است که تمامی روشهایی که در اینترنت منتهی به کسب درآمد می گردند کاملا توضیح و به شما آموزش داده شود .در هر روش نیز مثالهایی برای شما آورده شده است تا از صحت آموزشها اطمینان حاصل نموده و مقدار و نحوه درآمدزایی هر روش را به صورت عملی مشاهده نمایید. به عنوان مثال متوجه خواهید شد که روشی را که قرار است برای کسب درآمد از اینترنت انتخاب کنید قبلا توسط چه کسانی انتخاب شده و درآمد ماهیانه این افراد چقدر است .

همچنین در انتهای این مجموعه ، یک برنامه گام به گام ۱۵ روزه کسب درآمد از اینترنت ، برای شما تهیه شده است تا بدون سردرگمی و به راحتی بتوانید کسب درآمد از اینترنت را آغاز نموده و در پایان ۱۵ روز ، فعالیت خود را ایجاد نموده باشید . این برنامه ۱۵ روزه ، یکی از موثرترین برنامه های کسب درآمد از اینترنت برای مبتدیان و افرادیست که هنوز موفق به کسب درآمد از اینترنت نشده اند . این برنامه تماما بر اساس تجارب و موفقیتهای شخصی بنده و افرادیست که هم اکنون به کار در اینترنت مشغولند و ۱۰۰% تست شده است .

بدانید که کسب درآمد از اینترنت بسیار ساده است فقط کافیست که از همین الان شروع کرده و کمی برای آن وقت بگذارید تا با روشهای آن آشنا شوید . بعد از آن به قدری از اینتنرت پول و درآمد به دست می آورید که حتی به ماهی ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان هم قانع نخواهید شد .

این فقط شعار نیست بلکه یک واقعیت است . درآمدزایی هر کدام از روشهایی که به شما آموزش داده شده و تمرین می گردد در حدود ۳۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومان در ماه است بنابراین چنانچه فقط سه روش را برای کار انتخاب کنید (که کل این سه روش بیش از ۴ ساعت در روز وقت شما را نمی گیرد) در پایات ماه ۹۰۰,۰۰۰ تومان الی یک میلیون تومان درآمد خواهید داشت . البته همانگونه که در آموزشها مشاهده خواهید کرد درآمد بسیاری از روشها بیش از اینهاست و بسیاری از افرادی که هم اکنون از این روشها استفاده می کنند از هر روش بیش از ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان به دست می آورند . در حین آموزش, با نمونه عملی این افراد و این درآمدها آشنا خواهید شد.

 


 
 
نمونه ای از روشهایی که در سی دی اول این مجموعه فرا خواهید گرفت :


روشهای کسب درآمد (مناسب برای تمامی افراد خصوصا افراد مبتدی) شامل :


روشهای کسب درآمد از انجمن ها            
روشهای کسب درآمد از بنرهای ۴۶۸         
روشهای کسب درآمد از ایمیل                
روشهای کسب درآمد از ایمیل مارکتینگ    
روشهای کسب درآمد از گروپهای یاهو       
روشهای کسب درآمد از گروپهای گوگل       
روشهای کسب درآمد از سایتهای معروف ایرانی
روشهای کسب درآمد از گوگل                   
روشهای کسب درآمد از وبلاگهای کوچک     
روشهای کسب درآمد از سایتهای شخصی 
روشهای کسب درآمد از سایتهای تفریحی   
روشهای کسب درآمد از سایتهای وبمستر   
روشهای کسب درآمد از سایتهای نیازمندی  
روشهای کسب درآمد از سایتهای خدماتی   
روشهای کسب درآمد از سایتهای موزیک      
روشهای کسب درآمد از سایتهای دانلود       
روشهای کسب درآمد از فر وشگاههای الکترونیک
آموزش روش دوم کسب درآمد از فروشگاههای الکترونیک
روشهای کسب درآمد از مسنجرها
آموزش کسب درآمد میلیونی از طریق بازارهای خاص
آموزش روشهای کسب درآمد یک میلیون تومانی از ارسال ایمیل
آموزش روشهای کسب درآمد از طریق بازاریابی
آموزش روشهای کسب درآمد ۵۰۰ هزار تومانی از سایتهای معروف ایرانی
روشهای کسب درآمد در منزل
آموزش روشها و ترفندهای کسب درآمد از اینترنت
آموزش استفاده از سایتهای تبلیغاتی در راستای کسب درآمد

روشهای بازاریابی و تبلیغات (مخصوص بازاریابها و صاحبان سایتها) شامل :
آموزش کسب درآمد یک میلیون تومان در ماه از طریق ارسال ایمیل گروهی
آموزش نصب و کار با اسکریپت مخصوص ارسال ایمیل گروهی
آموزش روش صحیح ایمیل مارکتینگ
آموزش روشهای حرفه ای ارسال ایمیلهای تبلیغاتی
آموزش کسب درآمد یک میلیون تومان در ماه از طریق بازار یابی ویروسی
آموزش کسب درآمد حرفه ای از طریق بازاریابی تلفنی
آموزش اشباع تبلیغات اینترنتی
آموزش پیدا کردن لیست ایمیل علاقه مندان به شما و محصولاتتان
آموزش روش B2B

 


 

محصولات دسته خدمات و  زیر دسته اشتغال

 

(به همراه مشاوره از طریق ایمیل توسط خودم)

 


 

روشهای حرفه ای کسب درآمد + بازاریابی + تبلیغات , شامل :


آموزش ابزارهای افزایش فروش
آموزش ابزارهای افزایش بازدید
آموزش ابزارهای افزایش رنک
آموزش ایندکس کردن محصولات در گوگل
آموزش رده بندی سایت و محصولات خود در موتورهای جستجو
آموزش افزایش آمار ، بازدید و فروش از طریق امضا نامه ها
آموزش بازاریابی هدفمند
آموزش افزایش سه برابری فروش
آموزش افزایش آمار ، بازدید و فروش از طریق بچه سایتها
هفت راه جذب لینکهای یکسویه
آموزش یک روش کاملا رایگان و کاربردی برای افزایش ترافیک و آمار سایت
آموزش ارتباط نام سایت و رتبه شما در گوگل
آموزش و تقویت تاثیر تبلیغات در وب
آموزش ۵ نکته مهم که سایت شما را در عرض دو هفته پولساز خواهد کرد
آموزش ۱۲ روش قطعی استفاده از محتوای غنی به منظور سرازیر شدن سیل ترافیک به فروشگاه شما
آموزش راهکارهایی برای بهینه سازی سایت
آموزش قوانین تجارت الکترونیک در ایران
آموزش روشهای تبلیغ کارآمد وبسایت
آموزش افزایش فروش از طریق سایتهای اجتماعی


 

محصولات دسته خدمات و  زیر دسته اشتغال

 

(به همراه مشاوره از طریق ایمیل توسط خودم)

 

آیا می دانید که می توانید همین الان در منزل درآمد کسب کنید؟



همان طور که می دانید، روش های بسیار مختلفی برای پول در آوردن از طریق اینترنت وجود دارد که ممکن است شما را سردرگم کند. کاملا به شما حق می دهم، چون وقتی من هم وارد این کار شدم همین احساس گیج شدن را داشتم.برای همین است که اصرار داریم تا راه درست را برای کسب درآمد از اینترنت استفاده کنید . جهت رفع این موضوع ، برنامه ۱۵ روزه گام به گام کسب درآمد را برای شما طراحی نموده و در انتهای آموزشهای سی دی قرار داده ایم تا با استفاده از آن بتوانید به خوبی فعالیت و کسب درآمد اینترنتی خود را آغاز نمایید. علاوه بر این برنامه ۱۵ روزه ، کتابچه راهنمای کارگاه نیز ، کمک شایان توجهی به شما در زمینه کار در اینترنت خواهد کرد. بسیاری از افراد در ایران و کشور های دیگر از اینترنت درآمد عالی کسب می کنند.چرا شما سهم خود را از این بازار بزرگ و بی نهایت پرسود کسب نکنید؟ شما هم می توانید!

شما می توانید از همین امروز وارد دنیای “کسب درآمد از اینترنت” شوید . می توانید با صرف اندکی وقت , بهترین درآمد را بین دوستان و آشنایان و اقوام داشته باشید . می توانید از لذتهای زندگی بهره ببرید و شغلی داشته باشید که برای کسب درآمد از آن نیاز به تلاش بدنی نداشته باشید بلکه تماما در فضای مجازی اینترنت انجام می شود . شما با استفاده از روشهای گوناگون این مجموعه (که خلاصه ای از سرفصل های آنرا در بالا برایتان ذکر کردیم) می توانید در یک آن به چندین روش مختلف در اینترنت درآمد به دست آورید . بدین ترتیب می توانید ماهانه بیش از ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان هم درآمد داشته باشید . همانطور که قبلا هم عرض شد پس از چند ماه کار در اینترنت , به جایی می رسید که به ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان در ماه نیز قانع نمی شوید زیرا خواهید دید که می توانید بیشتر از آن هم از اینترنت درآمد داشته باشید.

در این مجموعه توضیح  داده شده که شما چگونه می توانید حتی در خانه از طریق اینترنت پول در بیاورید.من سعی می کنم راههای کسب در آمد از طریق وبلاگ , ایمیل , مسنجر , چت , سایت , فروشگاه , گروپهای یاهو , سایتهای موزیک , سایتهای دانلود , سایتهای نیازمندی , سایتهای وبمستر , گروپهای گوگل , ایمیل مارکتینگ , سایتهای معروف , انجمن , گوگل , کسب درآمد از طریق تبلیغات , روشهای کسب درآمد در منزل و تمام ابزارهایی که در اینترنت به صورت رایگان ارائه می شود و در نگاه اول به صورت معمولی دیده می شوند را توضیح دهم . من بهترین ابزار را برای کسب در آمد در اختیار شما قرار می دهم که اکثر این ابزار از دل خود اینترنت است که کمتر کسی به فکر کسب در آمد به وسیله این ابزارهای رایگان است . من خودم نیز از همین روشها و ابزارها برای کسب درآمد از اینترنت استفاده کرده و می کنم . در حال حاضر من از ۴ روش مختلف برای کار در اینترنت استفاده می کنم و به شکر خدا درآمد بسیار خوبی هم از این روشها دارم و این در حالیست که روزانه فقط ۳ الی ۴ ساعت برای آن وقت می گذارم (البته گاهی هم ممکن است بیشتر وقت بگذارم) و باقی وقتم را برای گردش در اینترنت و یا در کنار خانواده می گذرانم . بنابراین شما هم می توانید به همین سادگی یک تجارت و درآمد خوب از اینترنت داشته باشید .


حسن کار در اینترنت این است که نباید برای شخص دیگری کار کنید بلکه خودتان رئیس خودتان هستید و هر چقدر که پول به دست می آورید مستقیما به جبیب خودتان خواهد رفت بدون اینکه بخواهید اجاره مغازه بدهید و یا ساعت ۶ صبح از خواب بیدار شوید تا به سر کار بروید !!!.

امروز شما میتوانید با استفاده از این مجموعه به صورت کاملا حرفه ای از اینترنت درآمد به دست آورید .مطمئن باشید روشها و مطالبی که فرا می گیرید تاکنون در هیچ سایت و یا سی دی چنین کامل و جامع آموزش داده نشده است و حتی صاحبان خیلی از سایتها و یا افرادی که ادعا می کنند چندین سال در اینترنت تجربه دارند از خیلی از آنها خبر هم ندارند . تفاوت این مجموعه با سی دی های دیگری که احیانا ممکن است در اینترنت مشاهده کرده باشید در این است که این روشها کاملا تست شده و مطمئن هستند و هر کارشناسی که آنها را مشاهده کند مهر تایید بر این روشها و ابزارها خواهد زد . این روشها و آموزشهای این مجموعه فقط تئوری نیستند بلکه بر اساس آموزش ، تکرار و تمرین بنا گردیده است تا افراد مبتدی هم بتوانند از آن استفاده نموده و درآمدهای خوبی به دست آورند .

یادتان باشد هر روزی که زودتر کسب و کار اینترنتی خود را شروع کنید، زودتر به درآمد عالی دست پیدا می کنید. پس چرا موفقیت و ثروت خود را حتی لحظه ای به تعویق بیاندازید؟ از همین امروز شروع کنید! هیچ وقت برای شروع دیر نیست اما فراموش نکنید که زود دیر می شود !!! شما اگر تمام اینترنت ایران را هم بگردید چنین مجموعه کاملی در زمینه کسب درآمد از اینترنت پیدا نخواهید کرد زیرا این روشها تماما از تجارب شخصی بنده حاصل می شود و از هیچ کجای دیگر کپی برداری نشده است .



کسب درآمد از اینترنت فقط مخصوص افراد حرفه ای و قدیمیهای اینترنت نیست . شما هم از همین امروز می توانید سهم خود را از این دنیای مجازی دریافت نموده و درآمدی بی نظیر از آن به دست آورید.


در این مجموعه می آموزید که چگونه از سایتهایی مانند سایتهای موزیک و دانلود که در اینترنت هم زیادند درآمد کسب کنید .
در این مجموعه می آموزید که چگونه از سایتهایی مانند سایتهای تفریحی , نیازمندیها , سایتهای تبلیغاتی و غیرووو درآمد کسب کنید .
در این مجموعه می آموزید که چگونه از یک وبلاگ خیلی ساده درآمدهای میلیونی به دست آورید.
در این مجموعه می آموزید که چگونه از طریق گروپهای یاهو پول به دست آورید.
در این مجموعه می آموزید که چگونه از طریق گروپهای گوگل درآمد بالا داشته باشید.
در این مجموعه می آموزید که چگونه ایمیلهای خود را پولساز کنید تا برایتان درآمد کسب کنند.
در این مجموعه می آموزید که چگونه از بنرهای تبلیغاتی درآمد کسب کنید.
در این مجموعه می آموزید که چگونه از سایتهای معروف ایرانی درآمدی بالغ بر ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان داشته باشید.
در این مجموعه می آموزید که چگونه از طریق بازاریابی , با روزانه ۲ ساعت وقت , درآمدی بیش از ۵۰۰ هزار تومان در ماه داشته باشید.
در این مجموعه می آموزید که چگونه یک فروشگاه بزرگ ایجاد کنید بدون اینکه حتی یک رال۰ برای خرید هاست , دامنه , اسکریپت و یا طراحی آن نپردازید.
در این مجموعه می آموزید که چگونه از گوگل درآمد کسب کنید.
در این مجموعه می آموزید که از ابزارهای رایگان اینترنت درآمد کسب کنید.
و آموزش دهها روش تست شده دیگر ….


 

 

محصولات دسته خدمات و  زیر دسته اشتغال

 

(به همراه مشاوره از طریق ایمیل توسط خودم)


اورجینال

شماره مجوز155/82047

 

 

 


 

درصد :50

روش خرید: برای خرید کارگاه آموزشی کسب درآمد از اینترنت، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 


 

 

                                               

بهترین و جدید ترین محصولات آموزشی کسب درامد میلیونی از اینترنت جدیدترین و معتبرترین محصولات آموزشی کسب درامد میلونی با فروتل
[+] نوشته شده توسط محمد در دو شنبه 22 / 4 / 1387برچسب:اموزش روشهای کسب درآمد از انجمن ها,روشهای کسب درآمد از بنرهای ۴۶۸ ,روشهای کسب درآمد از ایمیل, روشهای کسب درآمد از ایمیل مارکتینگ,روشهای کسب درآمد از گروپهای یاهو,روشهای کسب درآمد از گروپهای گوگل, روشهای کسب درآمد از سایتهای معروف ایرانی,روشهای کسب درآمد از گوگل,روشهای کسب درآمد از وبلاگهای کوچک,روشهای کسب درآمد از سایتهای شخصی, روشهای کسب درآمد از سایتهای تفریحی, روشهای کسب درآمد از سایتهای وبمستر ,روشهای کسب درآمد از سایتهای نیازمندی,روشهای کسب درآمد از سایتهای خدماتی,روشهای کسب درآمد از سایتهای موزیک, روشهای کسب درآمد از سایتهای دانلود , روشهای کسب درآمد از فر وشگاههای الکترونیک, آموزش روش دوم کسب درآمد از فروشگاههای الکترونیک ,روشهای کسب درآمد از مسنجرها ,آموزش کسب درآمد میلیونی از طریق بازارهای خاص, آموزش روشهای کسب درآمد یک میلیون تومانی از ارسال ایمیل, آموزش روشهای کسب درآمد از طریق بازاریابی ,آموزش روشهای کسب درآمد ۵۰۰ هزار تومانی از سایتهای معروف ایرانی روشهای کسب درآمد در منزل ,آموزش روشها و ترفندهای کسب درآمد از اینترنت, آموزش استفاده از سایتهای تبلیغاتی , کسب درآمد, روشهای بازاریابی و تبلیغات ,مخصوص بازاریابها و صاحبان سایتها, آموزش کسب درآمد یک میلیون تومان در ماه از طریق ارسال ایمیل گروهی, آموزش نصب و کار با اسکریپت مخصوص ارسال ایمیل گروهی, آموزش روش صحیح ایمیل مارکتینگ ,آموزش روشهای حرفه ای ارسال ایمیلهای تبلیغاتی ,آموزش کسب درآمد یک میلیون تومان در ماه از طریق بازار یابی ویروسی, آموزش کسب درآمد حرفه ای از طریق بازاریابی تلفنی, آموزش اشباع تبلیغات اینترنتی, آموزش پیدا کردن لیست ایمیل علاقه مندان به شما و محصولاتتان, آموزش روش B2B, كسب درآمد اینترنتی, کارگاه آموزشی کسب درآمد از اینترنت,برنامه گام به گام ۱۵ روزه برای کسب درآمد از اینترنت,درآمد اینترنتی, كسب اینترنت, فروشگاه اینترنتی, آموزش كار اینترنتی, در ساعت 16:31 | |
روشهای اول کسب درآمد در سیستم ایران مارکت سنتر

در این سیستم دو روش درآمد زایی تعریف شده است



روش اول کسب درآمدایران مارکت سنتر : شما میتوانید با تبلیغ يا معرفى كردن محصولات این سایت در سود فروش بیش از3000 فروشگاه عضو سیستم ایران مارکت سنتر سهیم شوید .
در این سایت محصولات متنوعی با پورسانت هایی تا 50 درصد از قیمت کل کالا تعریف شده است که اگر خریدار از طریق تبیلغات شما یکی از این محصولات را خریداری نماید، پورسانت مربوطه به حساب شما منظور می شود. پورسانت برخی از محصولات به حدی بالا است که تقریبا بیش از 90 درصد از سود فروش، برای تبلیغ کننده منظور شده است .
تعیین پورسانت بالا به دلیل رقابتی است که بین فروشندگان در این سیستم وجود دارد . بنابراین در این سیستم، بیشترین سود نصیب تبلیغ کنندگان می شود .
این تبلیغات میتواند به روشهای زیر صورت پذیرد
1- ایجاد یک فروشگاه مجازی در سایت خودتان که فقط با قرار دادن یک کد ساده میتوانید این فروشگاه مجازی را ایجاد نمایید .
2- قرار دادن بنرهای گرافیکی در سایزهای مختلف
3- قرار دادن لینک باکس در سایت خود
4-قرار دادن لینکهای متنی برای تعدادی محصول به دلخواه شما
5-ارسال ایمیل تبلیغاتی
6- سایر روشهای مجاز به شرط رعایت قوانین سیستم و رعایت مسایل شرعی

شما با کسب در امد فقط یک کلیک فاصله دارید پس کلیک کنید



ویژگی های ایران مارکت سنتر عبارتند از :

1- در این سیستم فروشنده برای هر محصول ، درصد ثابتی از کل قیمت محصول را بابت هزینه تبلیغات مشخص مینماید که بعد از فروش آن محصول، درصد مربوطه از حساب فروشنده کسر و به حساب تبلیغ کننده واریز می شود .
2- تبلیغ کننده میتواند گزارش کامل سفارشها و آخرین وضعیت آنها را در پنل اختصاصی خود مشاهده نماید .
3- هر بازدید کننده که با لینک یک تبلیغ کننده وارد سایت می شود، تا زمانی که از سایت خارج نشده، هر تعداد خریدی که انجام دهد کمیسیون آنها به حساب آن تبلیغ کننده منظور می شود .
4- با توجه به اعتبار ایران مارکت سنتر، تبلیغ کنندگان هیچگونه نگرانی از بابت واریز به موقع درآمدهای خود نخواهند داشت .

شما با کسب در امد فقط یک کلیک فاصله دارید پس کلیک کنید



روش دوم کسب درآمد ایران مارکت سنتر : : در این روش نیازی به داشتن سایت و وبلاگ و لیست ایمیل و غیره ندارید. فقط کافی است که از روابط عمومی خوبی برخوردار باشید و گوشی تلفن را بردارید و بر اساس لیست تلفنی که درسایتهای مختلف مانند سایت کتاب اول و سایر سایتها و همچنین در کتابهای مرجع در اختیارتان قرار دارد محصولات برتر سیستم را به دیگران معرفی نمایید و سفارش دریافت نمایید .
این روش یک نوع بازاریابی تلفنی است که مزایای زیادی نسبت به سایر بازاریابی ها دارد. برخی از ویژگی ها و مزایای بازاریابی در این سیستم عبارتند است از
1- شما هیچ گونه رابطه مالی با خریدار محصول پیدا نمی کنید وهیچ نگرانی از بابت تخفیف گرفتن وغیره نخواهید داشت.
2- شما هیچ ارتباط مالی با فروشندگان هم ندارید، چون پورسانت شما توسط سیستم ایران مارکت سنتر به شما پرداخت می شود .
3- تنوع کالا در سیستم باعث خواهد شد که شما بتوانید برای هر شرکت، موسسه و یا هر فردی با هر سن و سالی کالایی برای فروش داشته باشید. مثلا در این سیستم شما میتوانید به زنان و دختران کالاهای جدید مخصوص به ایشان را پیشنهاد کنید و یا مثلا برای کنکوری ها و یا دانشجویان کالاهای خاص آنها را ارائه دهید. برای انواع موسسات و شرکتها،کالاهایی که میتواند در فعالیت آنها تحول ایجاد کند را پیشنهاد کنید .
4- چون تعداد فروشنده های عضو سیستم زیاد است، بنابراین قیمت کالا ها در سیستم بصورت رقابتی است و شما میتوانید روی قیمت مانور دهید .
5- ضمنا فروشنده ها در رقابت با یکدیگر و برای فروش بیشتر، بالاترین پورسانت را برای بازاریاب یا تبلیغ کننده در نظر میگیرند و در نتیجه درآمد شما افزایش خواهد یافت .
6- اگر شما در هر روز فقط با 70 نفر ارتباط بر قرار کنید و از فقط 12 نفر آنها سفارش دریافت نمایید، با فرض اینکه متوسط مبلغ سفارشات 10 هزار تومان باشد و متوسط کمیسیون هر سفارش 50 درصد باشد آنگاه شما در هر روز 60 هزار تومان و در هر ماه 1 میلیون و 800 هزار تومان درآمد خواهید داشت که رسیدن به این تعداد سفارش برای هر فردی با روابط عمومی متوسط امکان پذیر است و با کمی تجربه میتوانید چند برابر این مبلغ درآمد داشته باشید .
7- برای شروع کار میتوانید با معرفی محصولات مورد نیاز دوستان، آشنایان و همکاران، بعد از ترغیب آنها به خرید، آدرس پستی آنها را گرفته و در سیستم برای آنها و با کد خودتان ثبت سفارش نمایید .
8- سیستم ایران مارکت سنتر بطور پیوسته محصولات برتر را به شما معرفی مینماید و بازارهای هدف آن محصولات و روش بازاریابی و معرفی محصولات را به شما آموزش خواهد داد .

شما با کسب در امد فقط یک کلیک فاصله دارید پس کلیک کنید



برای مشاهده کالاهای نمونه و روش بازاریابی آنها در ایران مارکت سنتر ثبت نام کنید با استفاده از نام کاربری و پسورد خود به پنل اختصاصی مراجعه نمایید

شما با کسب در امد فقط یک کلیک فاصله دارید پس کلیک کنید

شما با کسب در امد فقط یک کلیک فاصله دارید پس کلیک کنید .

بهترین و جدید ترین محصولات آموزشی کسب درامد میلیونی از اینترنت جدیدترین و معتبرترین محصولات آموزشی کسب درامد میلونی با فروتل
[+] نوشته شده توسط محمد در شنبه 8 / 12 / 1391برچسب:, در ساعت 7:31 | |
2*7نکته مهم دربازاریابی از طریق ارسال ایمیل :

بازاريابي از طريق ارسال ايميل، روش موثري است كه اگر به شكل مناسبي انجام شود، مي‌تواند به توسعه يك كسب و كار و فروش بيشتر كمك كند.

 امروزه اين ايميل‌ها كه در واقع پيام‌هاي فروش هستند به خوبي توانسته‌اند جايگاه خودشان را در دنياي بازاريابي و تبليغات باز كنند. عوامل بسياري در موفقيت اين پيام دخالت دارند كه شايد بتوان گفت محتوا و تركيب نگارش پيام مهم‌ترين آنهاست. كسب و كارهاي كوچك و بزرگ متعددي هستند كه اين ايميل‌ها سنگ بناي پروژه و طرح بازاريابي آنها را مي‌سازند. در واقع مي‌توان اين طور گفت كه اين نامه‌هاي الكترونيكي، آگهي‌هاي تبليغاتي شركت هستند كه مي‌توانند خوانندگان آن‌ها را به خريدار تبديل كنند يا اين كه طوري ظاهر شوند كه صاحب ايميل بدون باز كردن، آنها را پاك كند.

 

در کشور ما هنوز این نوع تبلیغات اشاعه زیادی پیدا نکرده است و این فرصت مناسبی برای کسانی که تمایل به ورود به این عرصه دارند است. اگر شما صاحب یک کسب و کار کوچک یا بزرگ نیستید باز هم نگران نباشید . سیستم همکاری در فروش ایران مارکت سنتر این امکان را به شما می دهد که برای فروشگاه های بزرگ یا کوچک از طریق ایمیل و سایر روشها تبلیغ کنید و حتی بیشتر از خود صاحب فروشگاه درآمد کسب کنید.


  چند توصيه مهم برای انجام موفقيت‌آميز يك طرح بازاريابي ايميلي :


1 - سعي كنيد همواره بر خواسته‌ها، آرزوها، نيازها، روياها و مشكلات مخاطبانتان تمركز داشته باشيد. كلمه «شما»، لغت مهمي است كه به دريافت‌كننده ايميل مي‌رساند نگارنده اين پيام از نيازها و خواسته‌هاي او خبر دارد. قبل از اين كه نامه را بنويسيد، خودتان را جاي گيرنده آن ايميل بگذاريد. مسئله مهم مورد توجه در اين نوع بازاريابي اينست كه وقتي كسي هر ايميلي را باز مي‌كند، بلافاصله از خودش مي‌پرسد كه : «خب ببينم در اين نامه برايم چه نوشته‌اند؟»او منتظر است كه نامه براي «او» چيزي داشته باشد، پس دقت كنيد و مرتب كلمه «شما» را به كار برده او را مخاطب قرار دهيد             

 - 2 زماني كه فروشنده و بازاريابي ، اينچنين نامه‌هاي فروشي مي‌نويسد و براي مشتريان احتمالي ايميل مي‌كند، در حقيقت با يك آدم معين و مشخص صحبت مي‌‌كند. اين كلمات در واقع منعكس كننده شخصيت نويسنده و ميزان توجه او به نيازهاي مشتريان و مهارت و حرفه‌اي بودنش هستند. در ضمن مشتريان از لابه‌لاي اين لغات الكترونيكي در خواهند يافت كه آيا اين فروشنده براي آنها ارزش و احترام قايل است و مي‌خواهد نيازهايشان را برآورده سازد يا اين كه فقط مي‌‌خواهد از طريق آنها پول در بياورد. احساسي كه پيام‌هاي الكترونيكي به خواننده مي‌دهند، بسيار مهم است. پس در اين باره دقت كنيد  -3 فراموش نشود كه منافع و امكاناتي كه يك محصول يا خدمات براي خريدار فراهم مي‌كنند، عامل موفقيت فروش است. ويژگي‌ها و مشخصات كالا يا خدمات در يك سو قرار مي‌گيرندو آن چه كه براي مشتري فراهم مي‌آورند در سويي ديگر.  شما به عنوان یک تبلیغ کننده عضو سیستم همکاری در فروش ایران مارکت سنتر , این امکان را دارید که از بین صدها هزار محصول متنوع , بهترین و مفید ترین آنها را انتخاب کرده و فعالیت خود را بر روی آنها متمرکز کنید.   خواننده يك پيام فروش مشتاق است كه از مزاياي اين كالا يا خدمات آگاه شود و بداند كه آيا مي‌تواند مشكلش را حل كند و باري از روي دوشش بردارد يا نه. به عبارتي يك بازارياب موفق در خط به خط پيام‌هاي الكترونيكي تبليغاتش از فوايد، فوايد و فوايد كالايش حرف مي‌زند. شما هم آنقدر از اين ويژگي‌هاي مثبت سخن بگوييد كه او ديگر نتواند مقاومت كند؛ گوشي تلفن را بردارد و به شركت شما تلفن بزند، همان لحظه برايتان ايميل بزند يا خودش به دفتر كار و فروشگاهتان بيايد.
-4 هرگز ارزش جمله اول را از ياد نبريد. بعد از يك تيتر جذاب و جالب توجه، اين اولين جمله پيام تبلغاتي است كه تعيين مي‌كند آيا خواننده به سراغ جمله دوم مي‌رود و مطالعه پيام را ادامه مي‌دهد يا خير. هر جمله نيز به نوبه خود اهميت دارد چرا كه جذابيت و مناسب بودن هر يك مي‌تواند، خواندن عبارات بعدي را تضمين كند. هر كلمه و هر عبارت مي‌بايست جوري انتخاب شوند كه امكان فروش و موفقيت پيام را بيشتر كنند.
 - 5
خواننده پيام فروش خواهان اطلاعات مفيد، دقيق، شفاف و گوياست. وقتي كه مي‌گوييد كالايتان بهترين كيفيت را دارد ودرجه يك است، منظورتان چيست؟ آيا مي‌‌خواهيد بگوييد كه اصلا خراب نمي‌شود؟ تعميراتش رايگان است؟ بدانيد كه مشتري احتمالي هم مثل شما نمي‌خواهد ضرر كند و بابت كالايي بي‌كيفيت و نامرغوب پول بپردازد. پس به نيازش توجه كنيد                                                           .
 
-6 فروشنده و بازارياب در يك پيام فروش الكترونيكي در حال گفتگو با خواننده پيام است. يك گفتگوي فروش موفق، با لحني دوستانه و به دور از قيدو بندهاي گفتگوهاي نامه‌اي رسمي انجام مي‌گيرد. البته منظور از يك گفتگوي دوستانه و غيررسمي به كارگيري جملات بي‌ادبانه نيست. در اصل اين پيام‌ها، پيام‌هاي فروش هستند. پس تصور كنيد كه با مراجعي كه خريدار احتمالي است، رودررو نشسته‌ايد و سعي داريد با صحبتي دوستانه او را به خريد متقاعد نماييد                                                                             .
 -7
زماني كه در حال نوشتن ايميل هستيد، گاه به گاه از خودتان بپرسيد كه «اگر كسي مقابل من نشسته بود و سعي مي‌كرد با همين جملات مرا متقاعد به خريد همين كالا بكند، آيا من از او خريد مي‌كردم؟» با صداقت به اين پرسش جواب دهيد                                                       . 
 -8 در جملاتتان از افعال مجهول استفاده نكنيد. افعال معلوم و با فاعل «ما» نشان مي‌دهند كه شركت و كسب و كاري كه پيام فرستاده، فعال و پوياست. مثلا اين طور نگوييد كه به محض اين كه سفارشتان دريافت شود، كالاي مورد نظرتان ارسال خواهد شد. در عوض بنويسيد. «به محض اين كه سفارشتان را دريافت كنيم، كالاي مورد نظر را برايتان ارسال خواهيم كرد.» اين افعال معلوم كه فاعلشان شما هستيد، نشان مي‌ دهد كه صاحب و كارمندان اين كسب و كار فعال بوده قويا در عرصه كاريشان دخالت دارند. در اين حالت صحبت از «افراد» است نه يك «شركت» كه احساس خوشايندي به مشتري بالقوه مي‌دهد                                                                 .
 -9
مراقب باشيد كه متن پيامتان يكنواخت و خسته‌كننده نشود. هر پاراگراف نبايد بيش از پنج خط باشد. درشت كردن حروف، علامت تعجب و سوال و خط كشيدن زير كلماتي كه مهم هستند، هم توجه خواننده را جلب مي‌كند و هم متن را جالب‌تر و متنوع‌تر كرده از خطر يكنواختي نجات مي‌دهد و دقت كنيد كه بيش از اندازه اين روش‌ها را به كار نگيريد چرا كه وقتي بر همه چيز تاكيد كنيد، در واقع بر هيچ چيز تاكيد نكرده‌ايد.
 -10
حتما، حتما و حتما متن خود را پاراگراف بندي كنيد. يك نوشته طولاني و پشت سرهم به خواننده استراحت نمي‌دهد و او را خسته و ناراحت مي‌‌كند. به علاوه نقطه‌گذاري‌هاي صحيح و ديكته درست كلمات را هم از ياد نبريد. فهم و خواندن جملات طولاني و پر از علامت‌هاي مكث، براي خواننده دشوارست ومثل يك پاراگراف طولاني به نظر مي‌آيد. اين يك نامه تبليغاتي است كه براي فروش كالاي شما ارسال مي‌شود و اگر بخواهد موفق عمل كند، اول بايد خوانده شود! رعايت نكردن نكات بالا امكان تا به آخر خوانده شدن پيام الكترونيكي شما را كاهش مي‌‌دهد.


 -11
پس از اين كه جملاتتان را روي كاغذ آورديد، پيش از ايميل كردن آنها، از دوست يا همكاري بخواهيد كه آن را بخواند و نظرش را بگويد. اگر او گفت: «واقعا» با مهارت و تيزهوشي نوشته شده، تو واقعا خوب مي‌نويسي، كاغذ را دور بريزيد و دوباره از ابتدا شروع كنيد ولي اگر گفت: «ببينم به نظر كالاي خيلي خوبي مي‌آيد! چطور مي‌توانم يكي از آن «بخرم؟» بدانيد كه كارتان را درست انجام داده‌ايد.
 -12
تجربه‌ نشان داده كه وقتي مردم نامه‌اي را باز مي‌كنند، اول پيوست آن را مي‌ خوانند. پيوست پيام‌هاي فروش هم چنين خاصيتي دارد. پس حتما براي ايميل تبليغاتي خود پيوست بگذاريد و هم اين كه جالب توجه‌ترين و مهم‌ترين فايده خريد اين كالا يا خدمات را در آن بگنجانيد. شايد بتوان گفت كه جملات و محتويات يك پيوست، "خط اول" ديگري در پيام الكترونيكي فروش هستند                                                     .
 -13
به مشتري احتمالي بگوييد كه براي خريد بايد چه كار كند. البته يك جمله كوتاه و امري پاسخگو نخواهد بود. اين صحبت هم بايد دوستانه و با فعل دوم شخص مفرد نوشته شود. از همه مهمتر اين كه غيرمستقيم بايد به خواننده امر كند و اين يعني همان تشويق او به خريد مثلا شما مي‌‌گوييد:  خب همين حالا دست به كار شو و بر روی کلیک بر روی دکمه خرید پستی , فرم خرید را تکمیل کن تا فردا یا چند روز دیگر مامور پست سفارش را درب منزل به شما تحویل دهد . لازم نیست نگران واریز پول و ایستادن در صف بانک باشی چون مامور پست بعد از تحویل کالا , وجه آن را از شما دریافت می کند . به همین سادگی .

  14  - هرگز درباره كوتاهي و بلندي متن پيامتان نگران نباشيد. اگر پيامي خسته كننده، پيچيده، تكراري و پر از لغت من بوده به احساس و نياز خواننده و مشتري توجهي نكرده باشد، مورد توجه قرار نمي‌گيرد. حالا هر قدر هم كه مختصر باشد. تمامي نكات مفيد و جذاب و مورد علاقه‌ مشتريان احتمالي را در پيامتان ذكر كنيد. البته لازمست كه همين مطالب جالب را به شيوه‌اي حرفه‌اي و مناسب بنويسيد كه خواننده احساس خستگي نكند و تا پايان نوشته‌هايتان را بخواند                                                                                           . 


 نكاتي كه گفته شد، اصول ثابت شده‌اي هستند كه تاثير مثبت آنها در موفقيت بازاريابي ايميلي بر همه متصديان فروش و بازاريابان واضح است. اگر هنوز اين ايميل‌هاي فروش را ارسال نكرده‌ايد و قصد داريد به اين عرصه از بازاريابي وارد شويد، رعايت اين نكات كمكتان خواهد كرد. اگر هم در اين نوع بازاريابي فعاليت داريد ولي آن‌طور كه مي‌خواهيد نتيجه نگرفته‌ايد، بازبيني استراتژي‌هايتان و مقايسه‌شان با توصيه های  بالا، مفيد خواهد بود.

با استفاده از فرصتهایی که ایران مارکت سنتر در اختیار شما قرار می دهد , شما می توانید حداکثر نتیجه را از ارسال ایمیل تبلیغاتی بدست آورید.

 


اگر شما فروشنده عضو ایران مارکت سنتر نیستید و می خواهید فقط با ابزار ارسال ایمیل به کسب درآمد عالی و مطمئن مشغول شوید , می توانید از سیستم همکاری در فروش ایران مارکت سنتر با ویژگی های منحصر به فرد و استثنایی  بهره بگیرید .

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

 موفق و پیروز و ثروتمند باشید.


بهترین و جدید ترین محصولات آموزشی کسب درامد میلیونی از اینترنت جدیدترین و معتبرترین محصولات آموزشی کسب درامد میلونی با فروتل
[+] نوشته شده توسط محمد در دو شنبه 9 / 2 / 1392برچسب:بازاريابي,ارسال ايميل,همکاری در فروش,ایران مارکت سنتر,بازاريابي ايميلي,, در ساعت 6:50 | |
بازاریابی و همکاری در فروش از طریق ارسال ایمیل :

بازاريابي از طريق ارسال ايميل، روش موثري است كه اگر به شكل مناسبي انجام شود، مي‌تواند به توسعه يك كسب و كار و فروش بيشتر كمك كند.

 امروزه اين ايميل‌ها كه در واقع پيام‌هاي فروش هستند به خوبي توانسته‌اند جايگاه خودشان را در دنياي بازاريابي و تبليغات باز كنند. عوامل بسياري در موفقيت اين پيام دخالت دارند كه شايد بتوان گفت محتوا و تركيب نگارش پيام مهم‌ترين آنهاست. كسب و كارهاي كوچك و بزرگ متعددي هستند كه اين ايميل‌ها سنگ بناي پروژه و طرح بازاريابي آنها را مي‌سازند. در واقع مي‌توان اين طور گفت كه اين نامه‌هاي الكترونيكي، آگهي‌هاي تبليغاتي شركت هستند كه مي‌توانند خوانندگان آن‌ها را به خريدار تبديل كنند يا اين كه طوري ظاهر شوند كه صاحب ايميل بدون باز كردن، آنها را پاك كند.

 

در کشور ما هنوز این نوع تبلیغات اشاعه زیادی پیدا نکرده است و این فرصت مناسبی برای کسانی که تمایل به ورود به این عرصه دارند است. اگر شما صاحب یک کسب و کار کوچک یا بزرگ نیستید باز هم نگران نباشید . سیستم همکاری در فروش ایران مارکت سنتر این امکان را به شما می دهد که برای فروشگاه های بزرگ یا کوچک از طریق ایمیل و سایر روشها تبلیغ کنید و حتی بیشتر از خود صاحب فروشگاه درآمد کسب کنید.


  چند توصيه مهم برای انجام موفقيت‌آميز يك طرح بازاريابي ايميلي :


1 - سعي كنيد همواره بر خواسته‌ها، آرزوها، نيازها، روياها و مشكلات مخاطبانتان تمركز داشته باشيد. كلمه «شما»، لغت مهمي است كه به دريافت‌كننده ايميل مي‌رساند نگارنده اين پيام از نيازها و خواسته‌هاي او خبر دارد. قبل از اين كه نامه را بنويسيد، خودتان را جاي گيرنده آن ايميل بگذاريد. مسئله مهم مورد توجه در اين نوع بازاريابي اينست كه وقتي كسي هر ايميلي را باز مي‌كند، بلافاصله از خودش مي‌پرسد كه : «خب ببينم در اين نامه برايم چه نوشته‌اند؟»او منتظر است كه نامه براي «او» چيزي داشته باشد، پس دقت كنيد و مرتب كلمه «شما» را به كار برده او را مخاطب قرار دهيد             

 - 2 زماني كه فروشنده و بازاريابي ، اينچنين نامه‌هاي فروشي مي‌نويسد و براي مشتريان احتمالي ايميل مي‌كند، در حقيقت با يك آدم معين و مشخص صحبت مي‌‌كند. اين كلمات در واقع منعكس كننده شخصيت نويسنده و ميزان توجه او به نيازهاي مشتريان و مهارت و حرفه‌اي بودنش هستند. در ضمن مشتريان از لابه‌لاي اين لغات الكترونيكي در خواهند يافت كه آيا اين فروشنده براي آنها ارزش و احترام قايل است و مي‌خواهد نيازهايشان را برآورده سازد يا اين كه فقط مي‌‌خواهد از طريق آنها پول در بياورد. احساسي كه پيام‌هاي الكترونيكي به خواننده مي‌دهند، بسيار مهم است. پس در اين باره دقت كنيد  -3 فراموش نشود كه منافع و امكاناتي كه يك محصول يا خدمات براي خريدار فراهم مي‌كنند، عامل موفقيت فروش است. ويژگي‌ها و مشخصات كالا يا خدمات در يك سو قرار مي‌گيرندو آن چه كه براي مشتري فراهم مي‌آورند در سويي ديگر.  شما به عنوان یک تبلیغ کننده عضو سیستم همکاری در فروش ایران مارکت سنتر , این امکان را دارید که از بین صدها هزار محصول متنوع , بهترین و مفید ترین آنها را انتخاب کرده و فعالیت خود را بر روی آنها متمرکز کنید.   خواننده يك پيام فروش مشتاق است كه از مزاياي اين كالا يا خدمات آگاه شود و بداند كه آيا مي‌تواند مشكلش را حل كند و باري از روي دوشش بردارد يا نه. به عبارتي يك بازارياب موفق در خط به خط پيام‌هاي الكترونيكي تبليغاتش از فوايد، فوايد و فوايد كالايش حرف مي‌زند. شما هم آنقدر از اين ويژگي‌هاي مثبت سخن بگوييد كه او ديگر نتواند مقاومت كند؛ گوشي تلفن را بردارد و به شركت شما تلفن بزند، همان لحظه برايتان ايميل بزند يا خودش به دفتر كار و فروشگاهتان بيايد.
-4
هرگز ارزش جمله اول را از ياد نبريد. بعد از يك تيتر جذاب و جالب توجه، اين اولين جمله پيام تبلغاتي است كه تعيين مي‌كند آيا خواننده به سراغ جمله دوم مي‌رود و مطالعه پيام را ادامه مي‌دهد يا خير. هر جمله نيز به نوبه خود اهميت دارد چرا كه جذابيت و مناسب بودن هر يك مي‌تواند، خواندن عبارات بعدي را تضمين كند. هر كلمه و هر عبارت مي‌بايست جوري انتخاب شوند كه امكان فروش و موفقيت پيام را بيشتر كنند.
 - 5
خواننده پيام فروش خواهان اطلاعات مفيد، دقيق، شفاف و گوياست. وقتي كه مي‌گوييد كالايتان بهترين كيفيت را دارد ودرجه يك است، منظورتان چيست؟ آيا مي‌‌خواهيد بگوييد كه اصلا خراب نمي‌شود؟ تعميراتش رايگان است؟ بدانيد كه مشتري احتمالي هم مثل شما نمي‌خواهد ضرر كند و بابت كالايي بي‌كيفيت و نامرغوب پول بپردازد. پس به نيازش توجه كنيد                                                           .
  -6
فروشنده و بازارياب در يك پيام فروش الكترونيكي در حال گفتگو با خواننده پيام است. يك گفتگوي فروش موفق، با لحني دوستانه و به دور از قيدو بندهاي گفتگوهاي نامه‌اي رسمي انجام مي‌گيرد. البته منظور از يك گفتگوي دوستانه و غيررسمي به كارگيري جملات بي‌ادبانه نيست. در اصل اين پيام‌ها، پيام‌هاي فروش هستند. پس تصور كنيد كه با مراجعي كه خريدار احتمالي است، رودررو نشسته‌ايد و سعي داريد با صحبتي دوستانه او را به خريد متقاعد نماييد                                                                             .
 -7
زماني كه در حال نوشتن ايميل هستيد، گاه به گاه از خودتان بپرسيد كه «اگر كسي مقابل من نشسته بود و سعي مي‌كرد با همين جملات مرا متقاعد به خريد همين كالا بكند، آيا من از او خريد مي‌كردم؟» با صداقت به اين پرسش جواب دهيد                                                       . 
 -8
در جملاتتان از افعال مجهول استفاده نكنيد. افعال معلوم و با فاعل «ما» نشان مي‌دهند كه شركت و كسب و كاري كه پيام فرستاده، فعال و پوياست. مثلا اين طور نگوييد كه به محض اين كه سفارشتان دريافت شود، كالاي مورد نظرتان ارسال خواهد شد. در عوض بنويسيد. «به محض اين كه سفارشتان را دريافت كنيم، كالاي مورد نظر را برايتان ارسال خواهيم كرد.» اين افعال معلوم كه فاعلشان شما هستيد، نشان مي‌ دهد كه صاحب و كارمندان اين كسب و كار فعال بوده قويا در عرصه كاريشان دخالت دارند. در اين حالت صحبت از «افراد» است نه يك «شركت» كه احساس خوشايندي به مشتري بالقوه مي‌دهد                                                                 .
 -9
مراقب باشيد كه متن پيامتان يكنواخت و خسته‌كننده نشود. هر پاراگراف نبايد بيش از پنج خط باشد. درشت كردن حروف، علامت تعجب و سوال و خط كشيدن زير كلماتي كه مهم هستند، هم توجه خواننده را جلب مي‌كند و هم متن را جالب‌تر و متنوع‌تر كرده از خطر يكنواختي نجات مي‌دهد و دقت كنيد كه بيش از اندازه اين روش‌ها را به كار نگيريد چرا كه وقتي بر همه چيز تاكيد كنيد، در واقع بر هيچ چيز تاكيد نكرده‌ايد.
 -10
حتما، حتما و حتما متن خود را پاراگراف بندي كنيد. يك نوشته طولاني و پشت سرهم به خواننده استراحت نمي‌دهد و او را خسته و ناراحت مي‌‌كند. به علاوه نقطه‌گذاري‌هاي صحيح و ديكته درست كلمات را هم از ياد نبريد. فهم و خواندن جملات طولاني و پر از علامت‌هاي مكث، براي خواننده دشوارست ومثل يك پاراگراف طولاني به نظر مي‌آيد. اين يك نامه تبليغاتي است كه براي فروش كالاي شما ارسال مي‌شود و اگر بخواهد موفق عمل كند، اول بايد خوانده شود! رعايت نكردن نكات بالا امكان تا به آخر خوانده شدن پيام الكترونيكي شما را كاهش مي‌‌دهد.


 -11
پس از اين كه جملاتتان را روي كاغذ آورديد، پيش از ايميل كردن آنها، از دوست يا همكاري بخواهيد كه آن را بخواند و نظرش را بگويد. اگر او گفت: «واقعا» با مهارت و تيزهوشي نوشته شده، تو واقعا خوب مي‌نويسي، كاغذ را دور بريزيد و دوباره از ابتدا شروع كنيد ولي اگر گفت: «ببينم به نظر كالاي خيلي خوبي مي‌آيد! چطور مي‌توانم يكي از آن «بخرم؟» بدانيد كه كارتان را درست انجام داده‌ايد.
 -12
تجربه‌ نشان داده كه وقتي مردم نامه‌اي را باز مي‌كنند، اول پيوست آن را مي‌ خوانند. پيوست پيام‌هاي فروش هم چنين خاصيتي دارد. پس حتما براي ايميل تبليغاتي خود پيوست بگذاريد و هم اين كه جالب توجه‌ترين و مهم‌ترين فايده خريد اين كالا يا خدمات را در آن بگنجانيد. شايد بتوان گفت كه جملات و محتويات يك پيوست، "خط اول" ديگري در پيام الكترونيكي فروش هستند                                                     .
 -13
به مشتري احتمالي بگوييد كه براي خريد بايد چه كار كند. البته يك جمله كوتاه و امري پاسخگو نخواهد بود. اين صحبت هم بايد دوستانه و با فعل دوم شخص مفرد نوشته شود. از همه مهمتر اين كه غيرمستقيم بايد به خواننده امر كند و اين يعني همان تشويق او به خريد مثلا شما مي‌‌گوييد:  خب همين حالا دست به كار شو و بر روی کلیک بر روی دکمه خرید پستی , فرم خرید را تکمیل کن تا فردا یا چند روز دیگر مامور پست سفارش را درب منزل به شما تحویل دهد . لازم نیست نگران واریز پول و ایستادن در صف بانک باشی چون مامور پست بعد از تحویل کالا , وجه آن را از شما دریافت می کند . به همین سادگی .

  14  - هرگز درباره كوتاهي و بلندي متن پيامتان نگران نباشيد. اگر پيامي خسته كننده، پيچيده، تكراري و پر از لغت من بوده به احساس و نياز خواننده و مشتري توجهي نكرده باشد، مورد توجه قرار نمي‌گيرد. حالا هر قدر هم كه مختصر باشد. تمامي نكات مفيد و جذاب و مورد علاقه‌ مشتريان احتمالي را در پيامتان ذكر كنيد. البته لازمست كه همين مطالب جالب را به شيوه‌اي حرفه‌اي و مناسب بنويسيد كه خواننده احساس خستگي نكند و تا پايان نوشته‌هايتان را بخواند                                                                                                  .
نكاتي كه گفته شد، اصول ثابت شده‌اي هستند كه تاثير مثبت آنها در موفقيت بازاريابي ايميلي بر همه متصديان فروش و بازاريابان واضح است. اگر هنوز اين ايميل‌هاي فروش را ارسال نكرده‌ايد و قصد داريد به اين عرصه از بازاريابي وارد شويد، رعايت اين نكات كمكتان خواهد كرد. اگر هم در اين نوع بازاريابي فعاليت داريد ولي آن‌طور كه مي‌خواهيد نتيجه نگرفته‌ايد، بازبيني استراتژي‌هايتان و مقايسه‌شان با توصيه های  بالا، مفيد خواهد بود.

با استفاده از فرصتهایی که ایران مارکت سنتر در اختیار شما قرار می دهد , شما می توانید حداکثر نتیجه را از ارسال ایمیل تبلیغاتی بدست آورید.

 


اگر شما فروشنده عضو ایران مارکت سنتر نیستید و می خواهید فقط با ابزار ارسال ایمیل به کسب درآمد عالی و مطمئن مشغول شوید , می توانید از سیستم همکاری در فروش ایران مارکت سنتر با ویژگی های منحصر به فرد و استثنایی  بهره بگیرید . برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

موفق و پیروز و ثروتمند شوید.

ایران مارکت سنتر

بهترین و جدید ترین محصولات آموزشی کسب درامد میلیونی از اینترنت جدیدترین و معتبرترین محصولات آموزشی کسب درامد میلونی با فروتل
[+] نوشته شده توسط محمد در دو شنبه 5 / 12 / 1391برچسب:بازاريابي,ارسال ايميل,همکاری در فروش,ایران مارکت سنتر,بازاريابي ايميلي,, در ساعت 20:45 | |
معرفی سیستم ایران مارکت سنتر
:: معرفی سیستم ایران مارکت سنتر

سیستم "ایران مارکت سنتر" به عنوان امن ترین و مناسب ترین سیستم خدمات خرید و فروش اینترنتی در ایران، بستر مناسبی برای گسترش تجارت الکترونیک و فرهنگ خرید و فروش اینترنتی در فروشگاه های الکترونیکی است. سیستم "ایران مارکت سنتر" پلی است مطمئن، میان فروشگاه های اینترنتی و خریداران در سراسر ایران. سیستم "ایران مارکت سنتر" توسط کادر بسیار مجرب و آشنا به سیستم شبکه پستی کشور و مدیران بزرگترین سایتهای تجارت الکترونیک در ایران و ارائه کنندگان سرویس های اینترنتی ، پشتیبانی و حمایت میشود.

برای استفاده از سیستم ایران مارکت سنتر کلیک کنید.



توجه: کلیه فعالیتهای فروشگاههای مرتبط با سیستم ایران مارکت سنترتوسط کمیته انضباطی این شرکت کنترل می گردد.

 


:: امکانات سیستم "ایران مارکت سنتر" برای فروشگاه های اینترنتی:

سیستم "ایران مارکت سنتر" امکانات بسیار مناسبی برای افزایش فروش و در نتیجه افزایش درآمد فروشگاه های اینترنتی در اختیار آنها قرار می دهد تا بتوانند با خیالی آسوده، فروش اینترنتی خود را آغاز نمایند. هم اکنون با عضویت و عقد قرارداد با "ایران مارکت سنتر" شما نیز می توانید با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی به کسب درآمد اینترنتی بپردازید. "ایران مارکت سنتر" دریافت مبالغ فاکتورهای فروش از خریداران و پرداخت آن به فروشندگان را تضمین مینماید و در حداقل زمان ممکن با فروشندگان تسویه حساب کامل مینماید. "ایران مارکت سنتر" هیچ هزینه اضافی غیر از موارد مندرج در قرارداد، از فروشندگان کسر نمیکند. سیستم "ایران مارکت سنتر" مشکلات و نارسایی های سیستمهای مشابه را ندارد و خدمات مناسبی را به فروشگاهها ارائه مینماید.

برای استفاده از سیستم ایران مارکت سنتر کلیک کنید.

 


 

:: امکانات سیستم تبلیغاتی ایران برای فروشگاه های اینترنتی :

فروشندگان محترم عضو سیستم ایران مارکت سنتر، میتوانند با معرفی محصولات خود در سیستم تبلیغاتی، محصولات خود را برای میلیونها کاربر اینترنتی نمایش دهند. فروش محصولات به کمک هزاران تبلیغ کننده و بازاریاب انجام می شود و به ازای هر سفارش وصول شده، درصدی از مبلغ کالا به عنوان پورسانت فروش، از حساب فروشنده کسر و به حساب تبلیغ کننده واریز می شود. درصد و مبلغ پورسانت توسط فروشنده مشخص می شود. عضویت در سیستم تبلیغاتی برای فروشندگان محترم عضو ایران مارکت سنتر رایگان میباشد.

برای استفاده از سیستم ایران مارکت سنتر کلیک کنید.


:: نحوه کار سیستم "ایران مارکت سنتر":

در این سیستم ابتدا خریدار وارد سایت فروشگاه اینترنتی می شود و محصولات مورد نظر را در سبد خرید خود قرار می دهد و پس از وارد نمودن اطلاعات شخصی و آدرس ، خرید اینترنتی خود را نهایی می كند. سپس اطلاعات سفارش در کنترل پانل مخصوص فروشگاه اینترنتی به اطلاع فروشنده می رسد. فروشنده، سفارش رسیده را آماده به ارسال كرده و پس از آن مامور پست به فروشگاه مراجعه و سفارش اینترنتی را دریافت و در کوتاه ترین زمان ممکن آنرا به دست خریدار در هر کجای ایران که باشد می رساند و در هنگام تحویل کالا مبلغ آن را از خریدار دریافت می نماید. بلافاصله پس از توزیع مرسوله، محاسبات مالی در رابطه با آن انجام و ماهانه در چهار نوبت ( دوشنبه هر هفته) با فروشگاه های اینترنتی تسویه حساب می شود. در صورتی که به هر دلیل مرسوله در سیستم پستی مفقود ویا دچار آسیب دیدگی شود ،بر اساس قوانین شرکت پست خسارت وارده به فروشندگان در سریع ترین زمان ممکن پیگیری و پرداخت می گردد. كلیه مراحل عملیاتی سیستم از طریق اینترنت به اطلاع خریدار، فروشنده، واحد پستی و مدیریت سیستم می رسد.
یادآوری میگردد، سیستم ایران مارکت سنتر صرفا خدمات سرویس پست خرید اینترنتی را عرضه می نماید و در قبال محتوای کالاهای خریداری شده مسئولیتی ندارد و مشتریان محترم، در صورت بروز هرگونه مغایرت و یا برای پیگیری سرنوشت سفارش مورد نظر خود، صرفا از طریق سایت و آدرس فروشنده کالا که از طریق قسمت رهگیری سفارش قابل دسترسی است، اقدام فرمایند.


برای استفاده از سیستم ایران مارکت سنتر کلیک کنید.

 

بهترین و جدید ترین محصولات آموزشی کسب درامد میلیونی از اینترنت جدیدترین و معتبرترین محصولات آموزشی کسب درامد میلونی با فروتل
[+] نوشته شده توسط محمد در دو شنبه 5 / 12 / 1391برچسب:ایران مارکت سنتر,امن ترین ,مناسب ترین سیستم, سیستم تبلیغاتی, فروشگاه های اینترنتی , افزایش فروش , تجارت الکترونیک , خرید و فروش اینترنتی,, در ساعت 20:25 | |
73 ایده بازاریابی برای افزایش فروش

هرچقدر استراتژي جامعي براي بازاريابي داشته باشيد، باز از دانستن نكاتي جهت هدف گيري دقيق مشتريان محصولات و خدمات تان بي نياز نخواهيد بود. در ذيل هفتاد و سه نكته بازاريابي براي كليه كسب و كارهاي خرد و كلان ارائه مي گردد.

برای دیدن سایر مفالات بر پیوند  ایران مارکت سنتر کلیک کنید


 ايده هاي كلي

  • نگذاريد روزتان بدون پرداختن به حداقل يك فعاليت بازاريابي شب شود
  • درصدي از درآمد ناخالص خود را به عنوان بودجه ساليانه بازاريابي تعيين كنيد.
  • هر سال اهداف خاص بازاريابي را تعيين و هر سه ماه يك بار آنها را ارزيابي و تنظيم نماييد.
  • يك پوشه براي نگهداري ايده هاي بازاريابي اختصاص دهيد.
  • هر روز و هر ساعت كارت ويزيت را همراه تان داشته باشيد.

برای دیدن سایر مفالات بر پیوند  ایران مارکت سنتر کلیک کنید


بازار هدف

  • نسبت به تحولاتي كه شايد روي بازار هدف، محصول يا استراتژي بازاريابي شما تاثير بگذارد، هوشيار باشيد.
  • مطالعات تحقيق بازاريابي درباره حرفه، صنعت، محصول و گروه هاي بازار هدف خود را بخوانيد.
  • آگهي هاي رقباي خود را گردآوري كنيد و با مطالعه آنها، اطلاعاتي درباره استراتژي، ويژگي ها و مزاياي محصولات آنها به دست آوريد.
  • از مشتريان بپرسيد چرا شما را انتخاب كردند و خواستار توصيه هايي براي بهبود كيفيت شويد.
  • از مشتريان سابق بپرسيد چرا شما را رها كردند.

 برای دیدن سایر مفالات بر پیوند  ایران مارکت سنتر کلیک کنید


توسعه محصول

  • يك محصول جديد ارائه دهيد.
  • نسخه اي ساده تر، ارزان تر يا كوچك تر از محصول خود پديد آوريد.
  • نسخه اي شكيل تر، گران تر، سريع تر يا بزرگتر از محصول خود ارائه دهيد.

 برای دیدن سایر مفالات بر پیوند  ایران مارکت سنتر کلیک کنید


آموزش ، منابع و اطلاعات

  • براي كاركنان خود يك صندوق پيشنهادات بگذاريد.
  • در سمينارهاي بازاريابي حضور يابيد.
  • كتاب هاي بازاريابي را بخوانيد.
  • مشترك نشريات مكتوب و اينترنتي بازاريابي شويد.
  • هرماه يك جلسه بازاريابي با كاركنان يا مباشران خود بگذاريد تا درباره استراتژي و وضعيت بازار بحث كنيد و ايده هاي تازه بگيريد.
  • يك مشاور بازاريابي جهت همفكري استخدام كنيد.

 برای دیدن سایر مفالات بر پیوند  ایران مارکت سنتر کلیک کنید


قيمت گذاري و پرداخت

  • ساختار قيمت گذاري تان را تجزيه و تحليل كنيد و ببينيد كجاي آن نياز به اصلاح و تنظيم دارد.
  • به مشتريان ثابت، هدیه دهيد.
  • در زمانهای خاص محصول ویژه با تخفیف ارائه نمایید.

 برای دیدن سایر مفالات بر پیوند  ایران مارکت سنتر کلیک کنید


ارتباطات بازاريابي

  • براي مشتريان كنوني و بالقوه تان يك خبرنامه منتشر كنيد.
  • بروشوري از محصولات و خدمات تان را چاپ كنيد.
  • همراه بروشورهاي خود يك برگه نظرسنجي بگنجانيد كه پول تمبرش را شما پرداخته ايد. بدين ترتيب مي توانيد بازخورد ارزشمندي از مشتريان دريافت كنيد.
  • يادتان باشد كارت ويزيت درون جعبه كارايي ندارد، حتما آن را پخش كنيد. به هر مشتري بالقوه دو كارت ويزيت و بروشور بدهيد تا يكي را نگه دارد و ديگري را به دوستانش بدهد.
  • براي هركدام از بخش هاي بازار هدف تان يك كارت ويزيت و بروشور خاص طراحي كنيد، (مثلا يكي براي سازمان ها و نهادهاي دولتي و يكي براي كاسب كارها و مصرف كنندگان)
  • يك پوستر يا تقويم با آرم شركت تان چاپ كنيد و به مشتريان هديه بدهيد.
  • روي سربرگ، برگه هاي فاكس يا صورتحساب، شعار يا جمله اي در وصف فعاليت خود به چاپ برسانيد.
  • در بروشورهاي خود نظرات مثبت مشتريان درباره كالا و خدمات خود را به چاپ برسانيد.
  • براي بازاريابي به شيوه پست مستقيم از پاكت هاي رنگي يا بزرگ استفاده كنيد تا كنجكاوي گيرنده را برانگيزد
  •  

    برای دیدن سایر مفالات بر پیوند  ایران مارکت سنتر کلیک کنیدد


    رابطه با رسانه ها

  • از انتشار نشريات و سایت های جديد متوجه شويد تا اخبار خود را به رسانه و فرد مناسب بفرستيد.
  • در سایتها و فروم ها و روزنامه هاي عادي يا اقتصادي و نشريات تخصصي مطلب بنويسيد.
  • مقاله اي به قلم خود چاپ كنيد و نسخه هاي آن را براي همكاران تان بفرستيد و یا در فروم ها منتشر کنید..
  • يكصدمين، پانصدمين يا يكصد هزارمين مشتري خود را در سایت خود معرفي كنيد.
  • يك جايزه ساليانه به راه اندازيد و آن را در بوق و كرنا كنيد. مثلا مي توانيد به بهترين كارمند سال شركت يا سازمان خود جايزه بدهيد.
  • اخبار خود را همراه عكس مربوطه به مطبوعات و سایتها بفرستيد.
  • مرتبا سایتها و روزنامه ها و مجلات را براي يافتن فرصت هاي روابط عمومي بخوانيد.
  • براي سایتها و مطبوعات مقالات «راهنما» درباره حوزه تخصصي كسب و كارتان بفرستيد.

برای دیدن سایر مفالات بر پیوند  ایران مارکت سنتر کلیک کنید



خدمات مشتري و رابطه با مشتري

  • از مشتريان تان بخواهيد كه بازگردند.
  • تماس هاي تلفني مشتريان را بدون فوت وقت پاسخ دهيد.
  • روي دستگاه پيامگير تلفن، اطلاعات مهم مانند ساعات كار شركت، مكان و فرد پاسخگو را ضبط كنيد.
  • روي دستگاه پيامگير تلفن، پيامي بيادماندني يا «نكته روز» را ضبط نماييد.
  • براي مشتريان تان نمايش يا هر رويداد جالب ديگر را سازماندهي كنيد يا بليت تئاتر و سينما و... برايشان بفرستيد.
  • در دفترتان با حضور مشتريان يك سمينار برگزار كنيد.
  • تشكرنامه هاي دستنويس خوش خط براي مشتريان بفرستيد. مي توانيد براي جشن تولدشان يا ساير مناسبت هاي سال، كارت تبريك ارسال كنيد.
  • مقالات جالب را كپي كنيد و همراه كارت ويزيت و بروشورتان براي مشتريان كنوني يا بالقوه بفرستيد.
  • بخشي از وب سايت خود را به نظرات مشتريان اختصاص دهيد.

 برای دیدن سایر مفالات بر پیوند  ایران مارکت سنتر کلیک کنید


تبليغات

  • در فصل هاي اوج فعاليت تجاري براي كسب و كارتان تبليغ كنيد.
  • يك ایمیل و شماره تلفن راحت و بياد ماندني بگيريد.
  • براي سايت اينترنتي خود، آدرس بيادماندني انتخاب كنيد و آن را در كليه ارتباطات بازرگاني قيد نماييد.
  • از طريق پست مستقيم، كسب و كار خود را مشتركا با ساير حرفه اي ها تبليغ كنيد.
  • در يك دايركتوري ويژه يا كتاب زرد تبليغ نماييد.
  • در همه سایتهایی که تبلیغ رایگان میپذیرند تبلیغ کنید.
  • به منظور دستيابي به بازارهاي خارجي، آگهي دو يا چند زبانه چاپ كنيد. اين آگهي را در نشريه اي پرمخاطب قرار دهيد.
  • به مشتريان خود هداياي تبليغاتي نظير خودكار، پدماوس يا ماگ بدهيد.
  • درون پاكت نامه يا مرسولات پستي، چيزي برجسته بگذاريد تا كنجكاوي گيرنده تحريك شود.
  • برچسب هاي جالبي براي نصب روي شيشه اتومبيل طراحي و بين مشتريان توزيع كنيد.
  • آگهي هاي خود را كدگذاري و نتايج شان را دنبال كنيد.
  • حامي مالي يك مسابقه ورزشي يا برنامه راديويي و تلويزيوني شويد.

 برای دیدن سایر مفالات بر پیوند  ایران مارکت سنتر کلیک کنید


رويدادهاي ويژه

  • در دبيرستان ها سخنراني كنيد و به دانشجويان درباره حرفه آينده شان توصيه كنيد.
  • بخشي از وقت و پول خود را به سازمان هاي خيريه يا غيرانتفاعي اختصاص دهيد و نتايج آن را در مطبوعات و سایتها به چاپ برسانيد.
  • يك سي دي يا فيلم آموزشي درباره خدمات خود تهيه كنيد و رایگان توزیع نمایید.
  • كتاب تاليف كنيد

برای دیدن سایر مفالات بر پیوند  ایران مارکت سنتر کلیک کنید


ايده هاي فروش

  • روزنامه ها و نشريات تخصصي را براي به دست آوردن فرصت هاي تازه تجاري و آگاهي يافتن از عزل و نصب هاي شركت ها بخوانيد.
  • شعارها و استراتژي هاي بازاريابي تان را به اطلاع وكيل، حسابدار، بانكدار، تعميركار و كانون تبليغاتي تان برسانيد و بدين ترتيب نيروي فروش خود را به رايگان گسترش دهيد.
  • ساعات فعاليت خود را افزايش دهيد.
  • حتي در ايام تعطيل گروهي را جهت ارائه خدمات به مشتريان اختصاص دهيد.
  • نمونه هاي محصولات خود را در دفترتان به نمايش بگذاريد.
  • به مشتريان سابق تلفن بزنيد , ایمیل بزنید و يا برايشان نامه بفرستيد تا آنها را دوباره جذب كنيد.
  • از طريق اينترنت سفارش بگيريد.
  • به مشتريان اينترنتي خود اطمينان دهيد كه سيستم امنيتي سايت شما قابل اعتماد است.
  • از زمان پاسخگويي به سفارش ها بكاهيد و روند سفارش مجدد را تسهيل كنيد.

برای دیدن سایر مفالات بر پیوند  ایران مارکت سنتر کلیک کنید

بهترین و جدید ترین محصولات آموزشی کسب درامد میلیونی از اینترنت جدیدترین و معتبرترین محصولات آموزشی کسب درامد میلونی با فروتل
[+] نوشته شده توسط محمد در پنج شنبه 3 / 12 / 1391برچسب:ایران مارکت سنتر,ايده هاي فروش ,تبليغات ,خدمات مشتري و رابطه با مشتري ,ارتباطات بازاريابي ,رابطه با رسانه ها, بازار هدف,آموزش , منابع و اطلاعات,قيمت گذاري و پرداخت ,توسعه محصول,, در ساعت 16:24 | |
بازاریابی با تبلیغات رایگان اینترنتی

بازاریابی چیست؟ اول بهتر است به این سوال یک پاسخ کوتاه و جامع داده شود تا به این سمت برویم که چگونه می توانیم با تبلیغات رایگان اینترنتی محصول یا سایتمان را بازاریابی نماییم. به طور خلاصه بازاریابی عبارتست از یک سری اقداماتی که در مجموع منجر به شناخته تر شدن محصول، خدمات و یا کالای های قابل ارائه از طرف ما شود تا مشتریان و مخاطبین بالقوه جذب این کالا و خدمات شوند.
به عبارت ساده تر برای فروش یک محصول یا خدمت باید بازار مقصد را، که برای آن از مقدمات کار فعالیت های مختلفی را انجام داده ایم، شناسایی کرده و شرایط را برای رسیدن به هدف فروش یا ارائه خدمت آماده کنیم.
بازاریابی انواع و اقسام دارد که بسته به شرایط و نوع خدمت یا محصول باید از شیوه درست بازاریابی استفاده کنیم. امروزه در هر نوع کار و صنعتی این بخش جزء جدا نشدنی از بخش فروش سازمانی است و سازمان هایی موفق هستند که بازاریابی قوی تری در کنار دیگر مشخات عالی دارند.
البته شاید شمایی که در حال خواندن این مقاله هستید، سازمان بزرگی ندارید که خواسته باشید برای آن بازاریابی کنید، ولی باید دقت کنید که در کوچکترین کارها چه اقتصادی و غیر اقتصادی جایگاه بازاریابی محفوظ است. پس شاید در حال حاظر در حال فروش یک محصول در اینترنت هستید که باید برای آن بازاریابی را انجام دهید.
و اما نظرتان در مورد بازاریابی با تبلیغات رایگان اینترنتی چیست؟
تبلیغات جزئی جدانشدی از یک بازاریابی موفق هستند. اگر عوامل موثر در یک تبلیغ موفق، برای کالا و یا خدماتی که ارائه می دهید، را در نظر بگیرید، این خود یک بازاریابی خوب برای کسب سود بیشتر است.
آیا در مورد تبلیغات اینترنتی چیزی شنیده اید؟
در مورد تبلیغات رایگان اینترنتی چطور؟

سرویس های مختلفی وجود دارند که به شما این امکان را می دهند بدون پرداخت هزینه ای کالا یا خدمات خود را تبلیغ و از این طریق به بازاریابی محصول خود فکر کنید. فکر کنم تا اینجای کار با شنیدن این موضوع خوشحال شده اید. ولی نباید فراموش کردن که تبلیغات حتی از نوع رایگانش به این سادگی ها هم نیست. شما باید عوامل مختلفی را کنار یکدیگر تنظیم کنید تا به مقصود خود برسید. بماند اینکه تعداد این سرویس های تبلیغات اینترنتی رایگان روز به روز رو به افزایش است و شما محدوده انتخاب بیشتری دارید. اما آیا تمام آنها برای درج تبلیغ مناسب هستند؟ اصلاً طرز کار آنها چگونه است؟
شما با ثبت نام در این نوع سایت ها می توانید اقدام به درج اگهی کنید. معمولاً آگهی ای که درج می کنید در یک صفحه به صورت عادی برای بازدید کنندگان آن سایت ها به نمایش در می آید. بازدیدکنندگان این نوع سایت ها می توانند از هر کجا وارد شوند. موتور جستجو مهمترین نقطه برای ورود بازدیدکننده به یک سایت است. این نوع سایت های تبلیغاتی هم از این امر مستثنی نیستند. از مهمترین افرادی که می توان آنها را جزء مشتریان بالقوه شما به حساب آورد، کسانی هستند که در موتور جستجو اقدام به یافتن کالای مورد نظرشان می کنند. هیچ وقت این افراد را دست کم نگیرید و از پتانسیل هایی که می تواند از این موتورها برای شما خریدار جذب کنند استفاده کنید. یکی از این پتانسیل ها همین سایت های تبلیغات رایگان است. بسته به این که نوع بهینه سازی صفحات سایت تبلیغ کننده به چه صورت باشد، ممکن است شما برای یک یا چند کلمه کلیدی در صفحه های آغازین نتایج جستجو قرار بگیرید. پس دقت کردن در مورد این موضوع که سایت تبلیغات رایگان چقدر به مساله بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو اهمیت می دهد، می تواند در امر تبلیغات رایگان شما خیلی تاثیر گذار باشد. این یکی از عواملی است که هنگام انتخاب این گونه سرویس ها باید در نظر بگیرید. عوامل دیگری هم هستند که شامل؛ محبوبیت و معروفیت سایت، رتبه آن در موتور های جستجو مخصوصاً گوگل (Page Rank)، سئو بودن صفحات سایت، نرخ تبدیل و عوامل مهم دیگر می باشند.
حال شاید از خودتان بپرسید چه کسی می تواند از این سرویس های بازاریابی رایگان استفاده کند! این یک سوال ساده ولی در عین حال مهم است. اگر بدانید چه چیزی را باید تبلیغ کنید، نصف راه را رفته اید. خیلی از افراد فکر می کنند حتماً باید خودشان یک محصول داشته باشند تا بتوانند در این گونه سایت ها تبلیغ کنند. جواب منفی است. اگر در حال حاظر درحال تبلیغ برای محصولات و خدمات دیگران هستید، می توانید در این گونه سایت ها برای گرفتن پورسانت بیشتر و درآمد بیشتر تبلیغ کنید.
اگر در سیسستم های همکاری در فروش مانند ایران مارکت سنتر، عضو هستید و در حال تبلیغ و جلب مشتری برای برخی خدمات و کالاها هستید، سایت های تبلیغات رایگان منبع خوبی برای معرفی این گونه محصولات و یا حتی کل سایت و وبلاگ تبلیغاتی شماست.
خیلی از سایت های همکاری در فروش به شما یک فروشگاه هم می دهند که می توانید این کار را برای محصولات فروشگاه انجام دهید. ولی نکاتی را برای افزودن تبلیغ به این گونه سایت های تبلیغاتی رایگان باید در نظر بگیرید:
• دسته مناسب را انتخاب کنید. خودتان را جای بازدید کننده ای بگذارید که می خواهد کالای مورد نظر خود را پیدا کند.
• توضیحات کالا یا خدمات، نقش اساسی را در فروش آن محصول بازی می کنند. خریدار معمولاً وقت و زمانی را صرف جمع آوری اطلاعات در مورد آن محصول نمی کند. مگر این که مجذوب آن شده باشد. پس در نگاه اول این شمایید که باید تمام مشخصات کالای خود را به بازدیدکننده نشان دهید و آن را تبدیل به مشتری کنید.
• در توضیحات از کلمات کلیدی مرتبط با محصول استفاده کنید. این موضوع را فراموش نکنید که هنوز عمده خریداران شما از طریق موتور جستجو مخصوصاً گوگل وارد سایت می شوند.
• از تصاویر مناسب و با کیفیت خوب غافل نشوید. حتماً یک یا چند تا از عکس های مرتبط با محصول یا خدمات تان را در تبلیغ جاسازی کنید.
• اطلاعات تماس خود را به طور کامل قرار دهید. حتی اگر سایت یا وبلاگی دارید، در انتها نشانی آن را هم وارد کنید.
• اگر با خرج کردن مشکلی ندارید، تبلیغات چند ستاره خریداری کنید. این نکته را هم در نظر داشته باشید که در کدام سایت تبلیغات رایگان این کار را انجام می دهید که نرخ تبدیل بالایی برای شما داشته باشد.
در کل این شمایید که با ابزار های رایگان و پولی که در اختیار دارید، می توانید کالاها یا محصولات خود را به دیگران معرفی کرده و فروش خود را دوچندان کنید، و همانطور که گفته شد یکی از این ابزارهای رایگان استفاده از سایت های تبلیغاتی رایگان است که با یک جستجوی ساده در گوگل می توانید به این گونه سایت ها به تعداد آنها رو به افزایش است برسید.

بهترین و جدید ترین محصولات آموزشی کسب درامد میلیونی از اینترنت جدیدترین و معتبرترین محصولات آموزشی کسب درامد میلونی با فروتل
[+] نوشته شده توسط محمد در پنج شنبه 3 / 12 / 1391برچسب:بازاریابی,تبلیغات رایگان اینترنتی,همکاری در فروش, ایران مارکت سنتر,سرویس های بازاریابی ,تبلیغات اینترنتی, در ساعت 16:20 | |
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ

این وبلاگ جهت اموزش کسب درامد از اینترنت به هموطنان و جوانان عزیز ایجاد گردیده است.پس لطفا جهت یاری من و دوستان1-در نظر سنجی شرکت نمایید 2-درباره مطالب نظر بدهید3- در خبرنامه ثبت نام کنید4-در وبلاگ عضو شوید
آرشيو
مرداد 1392
تير 1392
فروردين 1392
اسفند 1391
تير 1391
خرداد 1391
بهمن 1390
بهمن 1389
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
محمد
لينكستان
فروشگاه اینترنتی فینال
$$$ rasool021kdi $$$ کسب درامد اینترنتی $$$
سیستم همکاری در فروش
مرجع کسب درآمد اینترنتی ایران
آموزش کسب درآمدازاینترنت ومعرفی بعترینها
تبادل لینک هوشمند
دانلود آهنگ جدید
کلوب آگهی
تبادل لینک هوشمند | تبادل لینک اتوماتیک
کسب درآمد از اینترنت با ایده های برتر
خرید ساعت مچی های زیبا
فروشگاه شاپرپست
تبادل لینک اتوماتیک
تبادل لینک
تبادل لینک هوشمند
تبادل لینک هوشمند
تبادل لینک اتوماتیک
تبادل لینک اتوماتیک
تبادل لینک سه طرفه
آموزش برتر
کسب درآمد اینترنتی ، دو دلار برای هر کلیک
مرجع کسب و کار
مرجع کسب و کار
ياسوج دانلود
░▒▓█ فقط افراد 18+█▓▒░
خرید کارت شارژ ایرانسل با مبلغ دلخواه
تبادل لینک 3 طرفه
فروشگاه سایت آگهی دان
تبادل لینک 3 طرفه
تبادل لینک 3 طرفه
تبلیغات و نیازمندی های آگهی دان
تبادل لینک اتوماتیک و رایگان
سیستم افزایش بازدید 1100011
افزایش بازدید رایگان
سرگرمی,تک عکس های جدید بازیگران
افزایش بازدید 1100011 - رایگان
خريد شارژ همراه اول بانك تجارت و ملی
کسب و کار در وب و اینترنت
فروشگاه فروتل
کسب وکار اینترنتی
ایران مارکت سنتر
اموزش کسب درامد از اینترنت
فروشگاه فروتل
فروشگاه فروش نوین
فروشگاه میهن استوری
فروشگاه بازار
فروشگاه ایران آرنا
فروشگاه ایران آرنا
کسب درامد با آراد تازگی
کسب درامد بامیهن استوری
کسب درامد با مسبی
کسب درامد با اکسیر
کسب درامد با نصف نصف
کسب درامد با آراد مارکت
کسب درامد با ماد ادز
کسب درامد با پارسیس
کسب درامدبا ایران ارنا
کسب درامد با پارسیس
کسب درامد از اینرنت
کسب درامد با ایران مارکت
کسب درامد باحجره
کسب درامد با فروتل
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد از اینترنت و آدرس itdaramad.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


لينكدوني

خرید عینک آفتابی زنانه
افزایش بازدید 1100011 - رایگان
افزایش بازدید 1100011 - رایگان
کسب درامد با ایران ارنا
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

آرشيو پيوندهاي روزانه


CopyRight| 2009 , itdaramad.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: LoxBlog.Com